چرا کسب و کارم درآمد ندارد

چرا کسب و کارتان درآمد ندارد؟

چرا کسب و کارم درآمد ندارد

چرا کسب و کارتان درآمد ندارد

چرا کسب و کارتان درآمد ندارد؟

ما در زمان جالبی زندگی میکنیم، روزی سه بیلیون نفر از صفحات اینترنت بازدید میکنن که این عدد سالانه ۸ درصد رشد داشته است. میتوانید از طریق وبلاگ ها، سایت ها، پادکست ها و ویدئوها یاد بگیرید که هر کاری را چگونه انجام بدهید. این یک فرصت فوق العاده برای ارائه حرفه، خدمات و محصولات شماست.

همچنین مشاهده کنید: ۵ استراتژی بازاریابی آنلاین با داشتنِ بودجه­ی محدود (به زودی لینک فعال میشود)

علیرغم این فرصت و دسترسی به وجود آمده، تعداد خیلی زیادی از کسب و کارها نمی توانند پولی در بیاورند، اگر با یک کارآفرین آنلاین صحبت کنید این مساله را متوجه می شوید و اگر از آنها بپرسید که آیا درامدی دارند، جواب آنها احتمالا “نه” خواهد بود! ادامه مطلب …

دستگیری امیر مهدی ژوله در پارتی منزل اش

خبرگزاری …… در تویئیتر خود اعلام کرد:

بازداشت ۲۵ نفر در پارتی مختلط الف.ژ بازیگر و طنزنویس معروف، همچنین این خبرگزاری اعلام کرد که ناجا با حکم قضایی اقدام و حاضرین در این پارتی شبانه را دستگیر نموده است، همیچنین در این خبر آماده است که در منزل وی مشروبات الکلی نیز یافت شده است. چیزی که در این میان مشخص است مانور خبرگزاری های …… می باشد که از طنز ها و تیکه های امیر مهدی ژوله نسبت به خودشان به تنگ آماده بودند و این فرصت مناسبی است برای جبران تمامی تیکه های طنزی که خوده اند.

تصویر مرتبط

دستگیری بازیگر مشهور در پارتی شبانه

این نویسنده و بازیگر مشهور اقدام به برگزاری پارتی مختلط در منزلش کرده بود که ماموران ناجا با دریافت حکم قضایی اقدام و حاضرین در پارتی را دستگیر کردند.

در منزل این فرد مشروبات الکلی نیز کشف شده است.
در لحظه انتشار این خبر دستگیر شدگان در حال انتقال به دادسرا برای انجام مراحل قضایی بوده اند.

این بازیگر نویسنده مشهور سابقه همکاری با رامبد جوان و مهران مدیری را در کارنامه خود دارد.

سیمرغ شهر || طبق تحیق وبررسی جامع ما این بازیگر امیر مهدی ژوله است که دیشب در منزل
شخصی اش به جرم ایجاد مزاحمت برای همسایگان بازداشت شد و همین الان در بازداشت به سر می برد


مطالب مرتبط با موضوع

پرشین وی: بعضی از خبرگزاری ها و شبکه های پرطرفدار تلگرامی با انتشار نام های اختصاری این چهره ها، باعث ایجاد شائبه هایی در میان مردم شدند که برخی هنرمندان را نیز آزرده خاطر کرد.

یکی از نام هایی که تشابه زیادی به یکی از نام های اختصاری منتشر شده داشت، سرکار خانم آرام جعفری بود که حاضر شد در گفتگو با رادیو اکتیو درباره این شایعه و اتفاقاتی که برایش در روزهای اخیر افتاده حرف بزند.

توئیت مهناز افشار درباره خبر دستگیری بازیگران در پارتی

گمانه‌زنی‌های مردم در فضای مجازی دربارۀ هویت بازیگران بازداشت شده در یک پارتی ، مهناز افشار را به واکنش واداشت.

پس از اعلام خبر بازداشت هفت بازیگر در یک پارتی شبانه و انتشار ابتدای نام و نام‌خانوادگی آن‌ها بسیاری شروع به گمانه‌زنی درباره هویت این افراد کردند.

این موضوع داغ خیلی زود در فضای مجازی نام بازیگرانی که با کلید نام و نام‌خانوادگی هم‌خوانی داشت را برسر زبان‌ها انداخت. از قضا ابتدای نام و نام‌خانوادگی مهناز افشار با یکی از این بازداشت‌شدگان یکسان بود که همین امر سبب شد تا این بازیگر با استفاده از حساب کاربری خود در توئیتر به این موضوع واکنش نشان دهد.

او در این باره در توئیتر نوشت : « یکی از بازداشت شدگان در پارتی شبانه «م.ا» بوده که کارآگاهان دنیای مجازی با رمزگشایی از آن فهمیدند او مهناز افشار است.» او در توئیت دیگری پس از آن به انتقاد از انتشار اسامی افراد به صورت اختصاری پرداخت: « انتشاراسامی افراد به صورت اختصاری که باعث گمانه‌زنی‌های گوناگون و انتشار شایعات می‌شود درست نیست. بهتر نیست یا کامل منتشر شود یا منتشر نشود؟»

حسام نواب صفوی: ح.ن من نیستم، از پارتی شبانه هم خبر ندارم

پس از اعلام اختصاری نام بازیگرانی که در پارتی شبانه دستگیر شدند گمانه زنی ها برای شناسایی این افراد در شبکه های اجتماعی بالا گرفت . حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرامش نوشت ح . ن من نیستم .

حسام نواب صفوی با انتشار عکسی از خودش و کامبیز دیرباز در اینستاگرام نوشت :

دستگیری هنرپیشه های ایرانی هنوز از هیچ مرجع رسمی اعلام نشده مسلما اگر چنین مطلبی باشد از خبر گزاریهای معتبر و سخنگوی قوه قضاییه اعلام خواهد شد از افرادی که خبر را چاپ میکنند اولا باید موثق باشد .

نکته دوم از عباراتی مثل ال ی پ د استفاده نکنند و لااقل یک فیلم و اثر او هم نام ببرند که تمام جامعه هنری زیر سوال نرود ک.د میتواند کامرون دیاز هم باشد .ح.ن هم میتواندحمیرا نتانیاهو باشد ب.ز میتواند بز هم باشددر ضمن بنده نواب صفوی هستم واقعا ح.ن کیست؟؟ من خبری از این ماجرا ندارم در تماسی که با آقای دیر باز داشتم او هم خبری از این ماجرا نداشت در کل اخراجیها حضور نداشتند باقی همکاران در صورت شایعه بودن تکذیب کنند. اگر هم موثق است که امیدوارم نباشد با تشکر .

جزئیات و اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد

همه این متهمان سرشناس پارتی سعادت آباد باسپردن وثیقه آزاد هستند تا پس از بررسی پرونده شان از سوی بازپرس ویژه دادسرای ارشاد و صدور کیفرخواست در مجتمع ویژه ارشاد…

همه این متهمان سرشناس پارتی سعادت آباد باسپردن وثیقه آزاد هستند تا پس از بررسی پرونده شان از سوی بازپرس ویژه دادسرای ارشاد و صدور کیفرخواست در مجتمع ویژه ارشاد محاکمه شوند.

شب جمعه هفته گذشته در باغی ۴۰ هزار متری در منطقه سعادت آباد پارتی مختلطی برپا بود که بخاطر سرو صدای زیاد آن همسایه ها در تماس با پلیس ۱۱۰ آنان را در جریان قرار دادند و ماموران نیز وقتی در مراجعه به این باغ خودرا در برابر پارتی پر از مشروبات الکلی و مواد مخدر دیدند همه شرکت کنندگان را که بیشترشان بخاطر مصرف مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر کوکائین ،اسید و ماری جوانا در شرایط عادی ای نبودند بازداشت کردند.

وقتی تجسس ها روی این مردان و زنان متمرکز شد تیم تحقیق لا به لای شرکت کنندگان با ۷ بازیگر سرشناس ،یک خواننده و یک فوتبالیست مطرح پایتخت روبرو شدند.

در بین بازیگران ۴نفر زن و ۳ نفر مرد بوده اند و عجیب اینکه ۳ زن بازیگر با همسرانشان در این پارتی شبانه حضور داشتند.

پرونده پس از تحقیقات ابتدایی به دادسرای ارشاد ارجاع داده شد.

اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد

“الف-ح”بازیگر مرد ، “ن-خ”بازیگر زن ، ” ک-د “بازیگر مرد، “م-الف ” بازیگر زن ، ” ح-ن “بازیگر مرد ،” آ-ج “بازیگر زن ، “س-ق”بازیگر زن، ” الف-ع “خواننده و ” م-م “فوتبالیست تیم مطرح پایتخت

درآخرین لحظه ارسال خبرمدیرمسئول سایت رکنا صلاح دانست به دلیل حفظ آبروی شرکت کنندگان اسامی کامل انتشار نیابد.

منبع : مجله اینترنتی سیمرغ شهر
بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام – سری اول

آیا می دانید بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام چگونه است و چگونه باید از اینستاگرام در کسب و کار خود بهره جویید؟ آیا واکنش مناسب با برندتان دریافت نموده اید؟ آیا می دانید چگونه باید به دنبال کنندگان خود در اینستاگرام بیافزایید؟

اینستاگرام روشی مناسبی برای ارتباط با مصرف کنندگان فعالیت های اجتماعی شماست. هم اکنون ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در اینستاگرام  وجود دارد و روزانه ۱ میلیارد عکس لایک می شود. استفاده از ایسنتاگرام برای مقاصد تجاری به روش مناسب موجب می شود تا بتوانید به موفقیت فوری ویروس وار در بازاریابی خود دست یابید. بکارگیری اشتباه آن نیز برای وبسایت جوان شما چیزی جز شکست در پی نخواهد داشت.

آیا از ایسنتاگرام برای بیان تصویری برند خود به دنبال کنندگان و تعامل فوری با آنان صرف نظر از اینکه چه کسانی هستند؛ استفاده می کنید؟

اگر تازه واردید و خواهان آنید که بر شمار دنبال کنندگان خود در اینستاگرام بیافزایید؛ تا پایان این مقاله با آپادانا همراه باشید ما برای شما ۱۰ نکته مهم جمع آوری کرده ایم تا به برند خود اصلات ببخشید:

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

از هشتگ استفاده کنید

هشتگ های (#) بخش مهمی را در اینستاگرام تشکیل می دهند. هشتگ عمده ترین راهی است که کاربران می توانند از طریق جستجو موبایل خود شما را بیابند. هشتگ های مورد استفاده شما باید شامل نام تجاری شما درهشتگ های پست باشد. همچنین می توانید برای راه اندازی کمپین رقابتی خود از هشتگ های منحصربه فرد استفاده کنید این تاکتیک هم باعث افزایش رقابت می شود وهم  برای مصرف کنندگان تگ مجزایی ایجاد می کند تا به سایر شرکت کنندگان بپیوندند پس برای بازاریابی اینترنتی در ایسنتاگران برای معرفی محصولات یا سبک زندگی  حتما از هشتگ های عمومی استفاده کنید.

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

محصولات و خدمات خود را نمایش دهید

در استفاده از تصاویر خلاق باشید و از فیلترهای عکس برای پارتیشن بندی تصاویر و ترفندهای عکاسی  و محصولات خودرا بصورت خلاقانه نمایش دهید نظیرusa pilot pen مثال مناسبی از این دست است این شرکت از تصاویر یادداشت های دستنویس  را برای تبلیغ خودکارهای خود استفاده می کند.و همچنین می توانید برای نمایش محصولات خود آن ها را در زمینه های واقعی به نمایش بگذارید، برای مثال در پوشاک، عکس لباس را بر تن یک فرد در یک فضای واقعی و طبیعی نشان دهید نه در ویترین یا چوب لباسی! چون در این صورت مخاطبان شما با آن محصول ارتباط بیشتری کند با اینستاگرام به شما امکان می دهد تا ویدئوهای کوتاه ۱۵ ثانیه تهیه  کرده و در اینستاگرام قرار دهید از این رو از محصولات و خدمات ویدئو های جالب تهیه کنید و در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

مسابقه ایسنتاگرامی برگزار کنید

مسابقه ای در اینستاگرام ترتیب ببنید و با استفاده از رقابت هشتگی که جدیدترین و جالب ترین روش برای بدست آوردن محتوا متنی بر کاربر و سرگرم کردن فالوور است. دنبال کنندگان به سادگی تصاویر با هشتگ شما آپلود می کنند و به شما اجازه می دهند آنها را در گالری فیسبوک و یا وبسایت خود قرار دهید؛ جایی که بتوانند برای تعیین برنده رای گیری کنند.  یا به گونه ای دیگر رقابتی در اینستاگرام میزبانی کنید و جوایز جالبی در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که جوایز محرک فالوررها برای ورود به فروشگاه شما و اشتراک گذاری آن به میان دوستانشان است

پست های های خود را بهبود ببخشید

صرف از نظر تعداد فالوورهایتان، بطور مداوم پست بگذارید. این کار باعث می شود برند شما در چشم فالوررها منظم جلوه کند. تعداد پست خود را تعیین کنید؛ شاید لازم باشد ۲-۳ بار در هفته پست بگذارید و با مشاهده حساب خود تعداد دفعات پست خود را تعیین کنید. هیچ برندی دارای زمانبندی یکسان برای قرار دادن پست در اینستاگرام نیست. با استفاده از ابزارهای تحلیلی، ببنید چه زمانی لایک و کامنت دریافت کرده اید و از هشتگ های تان استفاده شده است تا در این زمان فعال محتوای تازه پست کنید.

از تکنیک های بیشتری استفاده کنید

در پست های تصاویر و ویدئو خود برای افزایش بازدید و سرگرمی فالوورها تقاضای کامنت کنید. و نظر فالوروهای خود را درباره پست جدیدی که ایجاد کردید، بپرسید. همچنین می توانید درباره کسب و کار خود و محصولات از آنها بپرسید: به عنوان مثال از فالورهای خود درباره محصول شما چنانچه آنرا خریداری و امروز استفاده نموده اند؛ بپرسید. و با افزودن یک هشتگ منحصربه فرد و  به مصرف کنندگان  اجازه دهید تا تصاویر نحوه استفاده خود از کالا شما را با یک دیگر به اشتراگ بگذارند.

سخن آخر

آنچه که تاکنون درباره بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام گفته شد؛ خلاصه ای از مواردی است که به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه از اینستاگرام استفاده کنید و چه عاملی سبب پیوند بهتر آن با کسب و کارتان خواهد شد. این نکات را به کار بگیرید و موفقیت واقعی در بازاریابی بصری موبایل نظاره گر شوید

بک لینک

بک لینک در سئو چیست  و چه مزایایی دارد؟

بک لینک یکی از پرکاربردترین واژه ها در دنیای بهینه سازی سایت است. بسیاری از وبلاگ نویسانی که به تازگی یک وبلاگ یا وبسایت را استارت زده اند؛ اغلب در تلاشند تا بفهمند عبارت “بک لینک” به چه معناست. در این پست امیدواریم درکی از چیستی بک لینک ها ارائه دهیم و علت ضرورت آنها برای سئو و موفقیت آنلاین شما بیان کنیم. بیایید باهم شروع کنیم. بک لینک ها در واقع لینک های وارده به یک صفحه وب هستند. وقتی یک صفحه وب به هر صفحه دیگری لینک می شود، بک لینک نامیده می شود. در این پست، بک لینکها معیار مهمی برای رنکینگ یک صفحه وب محسوب می شوند. صفحه ای که دارای بک لینک های زیادی است مستعد داشتن رنک بالاتری با تمام موتورهای جستجو نظیر، گوگل است. در اینجا واژه نامه ای از عبارات رایج مرتبط با بک لینک ها در سئو سایت که لازم است بدانید تهیه شده است:

لینک جویس (Link Juice)

هنگامی که یک صفحه وب به هر مقاله ای از صفحه خانگی وبسایت شما لینک می شود، در واقع از لینک جویس عبور می کند. این لینک جویس کمک می کند به رتبه بندی مقاله و همچنین اعتبار دامنه  یا domain authority را بهبود می بخشد. به عنوان یک وبلاگ نویس، شما می توانید، عبور لینک جویس را با استفاده از تگ نوفالو nofollow متوقف سازید.

بک لینک

بک لینک نوفالو (Nofollow)

وقتی که وبسایتی به وبسایت دیگری لینک می شود، اما لینک دارای تگ نوفالو است تا لینک از لینک جویس گذر نکند. لینک های نوفالو در رتبه بندی یک صفحه مفید نیستند، زیرا در هیچ چیزی مشارکت نمی کنند. بطورکلی، یک وب مستر، وقتی از تک نوفالو استفاده می کند که می خواهد به سایت نامطمئنی لینک کند. به عنوان مثال: لینکهای کامنت ها به سایر بلاک ها.

لینک دو فالو (Do-follow)

بطور پیشفرض همه لینکهایی که در یک پست وبلاگ اضافه می شوند؛ لینک do-follow هستند و از لینک جویس می گذرند.

لینک کردن دامنه های اصلی

این کار تعدادی از بک لینک هایی که  از دامنه منحصربه فرد به وبسایت شما وارد می شوند را ارجاع می دهد. حتی اگر وبسایتی ده بار به وبسایت شما لینک شده باشد، به عنوان یک دامنه اصلی لینک شده در نظر گرفته می شود.

بک لینک بی کیفیت

لینکهی بی کیفیت، لینک هایی هستند که از سوی سایت های جمع شده، سایت های خودکار، سایت های اسپم یا حتی سایت غیراخلاقی می آیند. ضرر این لینک ها به مراتب بیشتر از فایده آن است.این یکی از دلایلی است که در هنگام خرید بک لینکها باید مراقب آن باشید.

بک لینک اینترنال

لینکهایی که از یک صفحه به صفحه دیگری در یک دامین مرتبطند، لینکهای اینترنال نامیده می شوند و خود به عنوان لینک داخلی ارجاع داده می شوند.

انکر تکست

متنی که برای  هایپرلینک استفاده می شود، انکر تکست یا (anchor text) نامیده می شود. بک لینک های انکر تکست وقتی خوب عمل می کنند که شما در تلاش برای رتبه بندی کلیدواژه های بخصوصی هستنید.

مزایای بک لینک در سئو

قبل از اینکه درباره فواید بک لینک ها صحبت کنیم، لازم است بدانید که تغییرات بسیاری درباره  بک لینک های پست در چندین سال گذشته روی داده است. زمانی بود که حتی وقتی لینک های بی کیفیت به رتبه بندی یک سایت  کمک می کرد. اما از زمانی که گوگل الگوریتم پنگوئن خود را معرفی کرده است دورنمای کامل بک لینک ها تغییر یافته است. این مهم است که بک لینک هایی از سایت های با کیفیت داشته باشید و بک لینکها باید متنی باشند. اگر برای مثال صاحب وبسایتی درباره ماهی هستید و لینک های خود را سایت دیگر نیچه می سازید، این کاربردی نخواهد بود. هدف شما باید گرفتن لینک از سایت های معتبر و مرتبط برای سئو باشد.

حالا بیایید نگاهی بیاندازیم به اینکه چرا ساخت بک لینک ها برای سایت شما حائز اهمیت است؟

بهبود رتبه بندی ارگانیک

بک لینک ها کمک می کنند به سئو و اینکه در رتبه بندی موتور جستجو بهتر شوید. اگر هر محتوای شما از سایر سایت ها لینک ارگانیک شود، آن محتوا بطور طبیعی بالاتر در موتور جست و جو رتبه بندی خواهد شد. هدف شما باید ساخت لینک به پست ها/صفحات مجزا در کنار صصفحه خانگی شما باشد.

ایندکس سریعتر سایت

بک لینک ها کمک می کنند تا ربوت های موتور جستجو لینک ها به سایت تان را  بیابند و بطور کارآمد سایت تان را به بپمایند. به ویژه برای وبسایت های جدید، گرفتن بک لینک مهم زیرا به آنها در پایش سریع و ایندکس وبسایت شما کمک می کند.

ترافیک ارجاعی

یکی از مزایای بک لینک ها این است که کمک می کنند تا ترافیک ارجاعی بدست آورید. معمولا، ترافیک های ارجاعی مورد هدف واقع می شوند و دارای میزان غلو کمتری هستند.

چگونه شروع به گرفتن بک لینک کنیم؟

همانطور که اکنون می دانید؛ معنای عبارت بک لینک در رابطه با سئو چیست. اکنون زمان آن رسیده چند تکنیک ساده برای ایجاد بک لینک برای سایت تان را بیاموزید:

یکی   از اصول مهمی که لازم است درباره سئو بک لینک در ذهن داشته باشید؛ این است که تعداد بک لینک در مقایسه با کیفیت بک لینک اهمیتی ندارد. اگر تا به از برخی از سرویس های پرداخت برای گرفتن لینک به سایت تان استفاده کرده باشید؛ احتمالا در آینده توسط الگوریتم پنگوئن گوگل پانلایز یا جریمه  خواهید شد.

برخی از روش های های گرفتن بک لینک های با کیفیت برای وبلاگ تان چیست؟

  • نوشتن مقالات جذاب
  • آغاز کامنت گذاری
  • ارسال به دایرکتوری وب
  • نوشتن مقالات جذاب

این کار بهترین و ساده ترین راه جهت گرفتن بک لینک برای وبلاگ شماست. آموزش ها و فهرست برترین ها دو مثال خوب از انواع پست های است که پتانسیل عالی برای دریافت بک لینک رايگان از سایر وبسایت ها به عنوان مرجع دارند. چنین مقالاتی بر مبنای تحقیق صحیح و نمونه های عملی هستند.

بك لينك کامنت گذاری

کامنت ها یکی از راههای بسیار خوب و آسان و رایگان برای گرفتن بک لینک است.  شروع کنید به کامنت گذاشتن بر روی انجمن های dofollow، بلاگ های dofollow و همینطور بلاگ های وردپرس با استفاده از افزونه های مطرح کامنت گذاری

ارسال به دایرکتوری های وب

ارسال وبلاگتان به دایرکتوری های وب یکی از دیگر از راه های آسان برای گرفتن بک لینک است. طبق این گفته، این متد ای روزها خیلی مشهور نیست؛ زیرا یافتن یک دایرکتوری وبسایت قانونی  کار راحتی نیست. مخصوصا باید از دایکرتوری های وبی که از شما می خواهند در ازای گرفتن وبسایت شان در یک دایرکتوری یک بک لینک به وبسایتشان ایجاد کنید. همچنین مهم است چنانچه از هرگونه تاکتیک های ارسال دایرکت خودکار استفاده می کنید، فورا دست نگه دارید. ارسال خودکار وبسایت، موجب خواهد شد وبلاگ شما به صورت اسپ ظاهر شود و این برای شما از لحاظ رتبه بندی صفحه هزینه دربرخواهد داشت یا حتی ممکن است باعث حذف وبلاگ شما از موتورهای جست و جو شود.

امیدواریم که این مقاله شما را در فهم اصول اولیه بک لینک در سئو و اینکه چرا باید شروع به گرفتن بک لینک از وبسایتتان کنید؛ یاری دهد. آیا درحال حاضر بر روی گرفتن بک لینک برای وبسایتتان فعالیت میکنید؟ تجربیات خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

اینفوگرافیک

یکی از ترفندهای دشمنان در ایام انتخابات القاء دوقطبی کاذب طرفداران مجلس دولتی و طرفداران مجلس ضد دولتی است. رهبر انقلاب در دیدار با مردم نجف‌آباد (۹۴/۱۲/۵) با اشاره به این ترفند دشمن، خواسته‌های واقعی مردم از مجلس را بیان کردند که این موارد در این اینفوگرافیک مرور شده است.

13941205_0332419

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی به شکلی از کسب و کار گفته می شوند که بر بستر اینترنت و با استفاده از قابلیت های فضای مجازی شکل گرفته باشد. امروزه بیش از ۹۰۰ میلیون نفر در سطح دنیا از اینترنت استفاده می کنند. ۶۹ درصد از این جمعیت، در طول ۹۰ روز، دست کم یک خرید از اینترنت داشته اند.

کسب و کار اینترنتی

هر کسب و کار اینترنتی شامل ۲ ویژگی زیر است:

  • ایده اصلی کسب و کار بر روی امکانات ویژه اینترنتی استوار است و بدون وجود اینترنت امکان بقا نداشته باشد.
  • اکثر فعالیت های کسب و کار بر روی اینترنت انجام گیرد.

در نظر داشته باشید که کسب و کار الکترونیک با کسب و کار اینترنتی تفاوت دارد. در کسب و کار الکترونیک، از “فناوری اطلاعات” به منظور بهبود فعالیت ها استفاده می شود و بدون استفاده از این فناوری، کسب و کار امکان بقا دارد، به عنوان مثال یک بنگاه معاملات املاک می تواند از اینترنت برای بهبود فضای کاری خود و جذب مشتریان استفاده کند ولی بدون اینترنت نیز امکان بقا دارد. ولی مثلا یک فروشگاه اینترنتی، بدون اینترنت امکان بقا ندارد.

به عنوان مثال گوگل، بزرگترين شرکت دات کام دنيا، را در نظر بگيريد، آيا مي تواند بدون اينترنت حيات داشته باشد؟ فلسفه وجود و خدمات شرکت اساسا بر ويژگي ها و پتانسيل  هاي اينترنت بر پا شده است.(ويژگي اول را دارد)
تقريبا تمام فرآيندهاي گوگل(مانند گرفتن سفارش از مشتري، توليد محصول، تحويل محصول و غيره) همگي بر روي اينترنت انجام مي شود.(ويژگي دوم را نيز دارد پس گوگل يک کسب و کار اينترنتي است)

در نظر داشته باشید که کسب و کارهای اینترنتی ممکن است منافع مالی برای صاحبان آن داشته باشد و یا نداشته باشد، در حقیقت “فروش” تنها یکی از بخش های کسب و کار اینترنتی است.

انواع کسب و کار اینترنتی به ۱۰ بخش عمده تقسیم می شوند:

√ ايجاد اجتماعات آنلاين
√ خريد، فروش و حراج كالاهاي مختلف
√ تبليغات اينترنتي
√ ارائه خدمات تخصصي به ديگران
√ ايجاد امپراطوري اطلاعات، اخبار و آموزش
√ تهيه و ارائه نرم افزارهاي مختلف
√ چند رسانه اي يا مالتي مديا
√ پيوستن به شبكه هاي واسطه گري
√ خدمات مربوط به ايميل
√ سرمايه گذاري مشترك

۱۴ نکته در بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی: 

شبکه های اجتماعی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و این شبکه ها به یکی از بخش های مهم و غیر قابل اجتناب بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است. برای موفقیت در بازار امروز باید برای تمامی بخش های بازاریابی اینترنتی برنامه داشت. یکی از این بخش ها بازاریابی شبکه های اجتماعی است که در ادامه نکات مهم و اصولی این بخش از بازاریابی اینترنتی را بررسی خواهیم کرد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

۱- صفحه اختصاصی داشته باشید
هرگز برای فعالیت در شبکه های اجتماعی، از صفحه شخصی استفاده نکنید دلیل آن هم روشن است، صفحه شما باید نماینده شرکت شما باشد و نه نماینده شخص شما. گاهی کاربران شبکه های اجتماعی فکر می کنند که یک پروفایل شخصی را سریعتر می توان رشد داد، ولی پروفایل های شخصی محدودیت هایی دارند و ممکن است در آینده مجبور شوید به یک صفحه مستقل نقل مکان کنید، پس قبل از اینکه وقت و انرژی خود را بر روی پروفایل شخصی هزینه کنید، به فکر ساخت یک صفحه مستقل باشید.

۲- عکس پروفایل و کاور نشانه سطح کار شماست
هنگامی که در حال طراحی صفحه تجاری خود در شبکه های اجتماعی هستید، برای عکس پروفایل و کاور وقت بیشتری صرف کنید، این صرف وقت و هزینه در آینده برای شما ارزش افزوده زیادی خواهد داشت.
در عکس پروفایل خود از بنر شرکت استفاده کنید و در قسمت کاور خدماتی را که ارائه می دهید معرفی کنید.

۳- اطلاعات بخش درباره ما را تکمیل کنید
صفحات تجاری قسمتی به نام “درباره ما” دارند. این قسمت را به طور کامل پر کنید و اطلاعات کافی از خودتان و کسب و کارتان در ان قرار دهید. همچنین اطلاعات تماس و وب سایت خودتان را در این قسمت معرفی کنید.

۴- تولید محتوا کنید
همانطور که در مقالات دیگر گفته ام، در بازاریابی اینترنتی تولید محتوا نقش اساسی دارد. همچنین در بازاریابی شبکه های اجتماعی نیز تولید محتوا با سبک و سیاق مربوط به این شبکه ها اهمیت زیادی دارد .
قبل از شروع به طراحی صفحه اجتماعی، باید پلن تولید محتوای صفحه اجتماعی خود را آماده کنید و پس از طراحی صفحه اجتماعی، شروع به انتشار مطالب کنید.
توجه داشته باشید که انتشار مطالب دارای نظم، کمیت و کیفیت مناسبی باشد و در انتشار مطالب از عکس، ویدئو و صوت بهره بگیرید.

۵- هنجارهای شبکه اجتماعی را رعایت کنید
شبکه های اجتماعی محیطی دوستان و غیر رسمی دارند، بنابراین در صورتی که قصد دارید در این شبکه ها فعالیت کنید، باید مقداری از حالت خشک و رسمی خارج شوید و مطالب را به حالت دوستانه تر بنویسید.
سعی کنید خیلی راحت و بدون استفاده از کلمات سنگین مطلب بنویسید و در ارتباط با کاربران آنها را به چشم دوستان خود ببینید و نه مشتریان خود.

۶- به نظرات اهمیت دهید
انتقاد برای شخص منتقد هزینه دارد، کسی که انتقادی می کند برای بیان آن وقت صرف کرده و مطمئنا موضوع مورد انتقاد برایش مهم بوده است. سعی کنید تا جایی که ممکن است جواب همه نظرات انتقادی را بدهید و از آنها بابت انتقاد تشکر کنید، البته این کار را هم به صورت دوستانه انجام بدهید و از قالب های رسمی خارج شوید، سپس موضوع را بررسی کنید و در صورت امکان اعمال نظر کنید.

۷- بین سایت و شبکه اجتماعی ارتباط برقرار کنید
خیلی از صاحبان سایت ها در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند ولی لینک صفحات اجتماعی خود را در سایت قرار نداده اند و یا در صفحاتی قرار داده اند که کاربران کمتر به آنجا سر می زنند.
حتما در جای مناسبی از سایت خود، لوگوی شبکه های اجتماعی را قرار دهید و در شبکه های اجتماعی نیز لینک سایت خود را قرار دهید.

۸- برای “دنبال کننده” های خود احترام قایل شوید
امتیازات خاصی برای “دنبال کننده” های خود قائل شوید. به عنوان مثال می توانید مطالب را در شبکه اجتماعی قرار دهید و ذکر کنید که این مطالب در سایت قرار داده نشده و فقط مخصوص دنبال کننده ها است. این مساله کاربران شبکه اجتماعی را به دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی ترغیب می کند.

۹- ارتباط بین شبکه های اجتماعی
اکثر شبکه های اجتماعی، به دلیل ماهیت اشتراک گذاری که دارند، قابلیت ارتباط با دیگر شبکه های اجتماعی را نیز دارند. به عنوان مثال فیسبوک، توییتر و اینستاگرام را می توانید به یکدیگر متصل کنید و هنگامی که مطلبی را در یکی از اینها می گذارید، به طور خودکار در بقیه شبکه ها هم قرار می گیرد. این مساله باعث می شود کاربرانتان به فعال بودن شما در شبکه های اجتماعی پی ببرند و در تمامی شبکه های اجتماعی شما را دنبال کنند و به این ترتیب  بازاریابی شبکه های اجتماعی شکل تو در تو پیدا می کند.

۱۰- از سیستم های انتشار اتومات استفاده نکنید
حتما سیستم RSS را دیده اید، سایت های زیادی هستند که به صورت خودکاربا استفاده از RSS مطالب سایت شما را در صفحه اجتماعی شما قرار می دهند ولی جدا از این کار خودداری کنید. صفحه اجتماعی باید پویا و تعاملی باشد نه صفحه ای پر از لینک های درهم و برهم که مشخص است برای آن وقت گذاشته نشده است!

۱۱- ترغیب کاربران به “دنبال کردن” صفحه شما در خبرنامه
در صورتی که در سایت خود خبرنامه دارید و مطالبی را برای کاربرانتان ارسال می کند، در حین ارسال مطالب از آنها بخواهید که شما را در صفحات اجتماعی دنبال کنند.

۱۲- قابلیت زمان بندی ارسال مطالب در صفحات اجتماعی
جدیداً شبکه‌های اجتماعی امکانی را فراهم کرده‌اند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌یک مطلب رو کامل آماده کنید و در هنگام انتشار برای آن تاریخ و زمانی در آینده را تعیین کنید تا آن مطلب دقیقاً در همان زمان به‌صورت اتوماتیک منتشر شود. با استفاده از این امکان شما می‌توانید یک روز در هفته و درزمانی کمتر از یک ساعت برای کل روزهای هفته آینده مطلب قرار داده و تاریخ انتشار تعیین کنید و صفحات شما هرروز به‌صورت اتوماتیک بروز رسانی شود.

۱۳- به کار گیری هشتک ها
هنگام انشار مطالب در شبکه های اجتماعی، آنها را با کلمات کلیدی تگ کنید. همچنین می توانید با استفاده از # کلمات داخل متن را تبدیل به تگ کنید. این مورد باعث می شود کاربران شبکه های اجتماعی با جستجوی کلمات کلیدی، مطالب شما را پیدا کنند، این مساله می تواند  بازاریابی شبکه های اجتماعی شما را سرعت ببخشد.

۱۴- دعوت از دوستان ب

رای عضویت در صفحه تجاری
می توانید در پروفایل شخصی خود لینک صفحه تجاری خود را قرار دهید و از دوستانتان بخواهید که صفحه شما را دنبال کنند.

امیدوارم با رعایت این ۱۴ نکته، قدم های موفقی در بازاریابی شبکه های اجتماعی بردارید.

طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکان توسط گروه طراحی سایت آتنا این اطمینان را به پزشک می دهد که وب سایتی قدرتمند، ساده و زیبا در اختیار خواهد داشت. امروزه اکثر پزشکان دارای وب سایت هستند. وب سایت های پزشکان دارای مشترکات بسیاری است و این نشات گرفته از حرفه و نیاز آنها برای وب سایت پزشکی است.  وب سایت یک پزشک مانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند توسط آن با بیمار و یا بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقااله و مطلب برای اطلاع عموم قرار دهد.

با بررسی نیازمندی های طراحی سایت پزشکی، موارد زیر را استخراج کرده ایم و در طراحی سایت پزشکان مورد توجه قرار می دهیم:

 

  • ساخت منوها و صفحات به تعداد نا محدود
  • ایجاد گالری تصاویر با امکان گروه بندی در سایت
  • ثبت و مدیریت مقالات و اخبار پزشکی
  • امکان پرسیدن سوال توسط بازدیدکنندگان و پاسخ توسط پزشک
  • امکان تعریف اسلاید شو
  • امکان نمایش ویدئو در سایت
  • دریافت پیام از کاربران و پاسخ به پیامهای خصوصی رسیده
  • امکان معرفی لینک های مفید در سایت
  • نمایش نشانی مطب و ساعت حضور در مطب
  • امکان درخواست نوبت دهی اینترنتی توسط اعضاء
  • نمایش آدرس مطب بر روی نقشه

 

بازاریابی ایمیلی چیست؟

در صورتی که به دنبال بازاریابی اینترنتی باشید، احتمالا کلمه بازاریابی ایمیلی به گوشتان خورده است و شاید مطالبی در مورد آن خوانده باشید. به دلیل اینکه این فعالیت یعنی بازاریابی ایمیلی به درستی تعریف نشده است و با عدم رعایت اصول آن باعث نتیجه عکس خواهد شد، در این مطلب به طور دقیق بازاریابی ایمیل را تعریف خواهم کرد .

 

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی چه چیزی هست؟
بازاریابی ایمیلی بخشی از بازاریابی اینترنتی است و تعریف صحیح آن به این صورت است: بازاریابی ایمیلی فرستادن ایمیل های مرتبط با حوزه کاری شما به کاربرانی که قبلا تمایل خود را برای دریافت ایمیل از شما اعلام کرده اند.”
این اعلام تمایل در هر زمان که کاربر بخواهد می تواند به عدم تمایل تغییر کند و با این کار ایمیل کاربر مورد نظر از لیست کاربرانی که برای آنها ایمیل ارسال می شود حذف می گردد.
اگر شما به این طریق عمل کنید و اصول بازاریابی ایمیلی را رعایت کنید مخاطب به شما اعتماد خواهد کرد و خواهید توانست آنها را مشتریان بالقوه ای نگه دارید که شاید در زمانی مناسب به مشتریان بالفعل تبدیل شدند.
در هنگام درخواست برای ثبت نام از کاربران، پلن ایمیلی خود را از نظر کمیت و کیفیت ایمیل ها را بیان کنید و به کاربر اطمینان دهید هر زمان که بخواهد می تواند از لیست ارسال شوندگان ایمیل خارج شود.
بازاریابی ایمیلی چه چیزی نیست؟
وقتی در موتورهای جستجوی کلمه بازاریابی ایمیلی را سرچ کنید می بینید که سایت های زیادی ادعا کرده اند که خدمات بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل انبوه را انجام می دهد! ولی این در حقیقت خلاف قوانین تمامی سرویس دهنده های ایمیل هست و به آن اسپمینگ گفته می شود.
اسپمینگ یعنی به دست اوردن ایمیل افراد و فرستادن ایمیل های تبلیغاتی به آنها بدون اجازه از آنها.
شرکتی که اقدام به ارسال اسپم می کند باعث بدنام شدن برند خود خواهد شد و کاربران آدرس ایمیل او را به عنوان اسپمر گزارش خواهند کرد.
البته سرویس های ارائه دهنده ایمیل به صورت هوشمند انواع اسپم ها را تشخیص می دهند و آنها را به پوشه Spam منتقل می کنند.

۵ نکته مهم در بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است. رعایت اصول بازاریابی ایمیلی می تواند در رضایت کاربران نقش بسزایی داشته باشد، به همین دلیل ۵ نکته مهم و اصولی در بازاریابی اینترنتی را برای شما تهیه کرده ام که امیدوارم با رعایت این موارد، اثر بخشی بازاریابی ایمیلی را بیشتر کنید.

email-marketing.jpg
۱- اجازه انتخاب به کاربر بدهید
کاربری که ثبت نام کرده و ایمیل های شما را ردیافت می کند باید این اطمینان را داشته باشد که هر زمان بخواهد ایمیل فرستادن های شما متوقف خواهد شد. پیشنهاد من این است که گزینه لغو ارسال ایمیل ها یا لغو ثبت نام را در انتهای تمام ایمیل هایتان ارسال کنید، ممکن است فکر کنید این کار باعث کاهش کاربرانتان خواهد شد ولی اینطور نیست. اگر کاربری به دلیل مطالب مفید شما، در سایت ثبت نام کرده است و ایمیل ها را دریافت می کند، احتمالا همچنان ایمیل های شما برایش جذاب است و قرار دادن گزینه لغو در انتهای ایمیل فقط باعث القای احساس خوب و حق انتخاب به کاربر خواهد شد.
 ۲- در انتخاب عنوان ایمیل فریبکاری نکنید
در هنگام انتخاب عنوان از تمام روش های جذابیت استفاده کنید ولی به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه، عنوان ایمیل را فریبکارانه انتخاب نکنید و حتما عنوان ایمیل با محتوای آن همخوانی داشته باشد.
هنگامی که کاربر ایمیلی را به خاطر عنوان جذابش باز می کند و متوجه می شود که آنچه در ایمیل هست دبا عنوان آن همخوانی ندارد حس فریب خوردن به او دست می دهد و احتمالا ایمیل های شما به عنوان اسپم گزارش خواهد شد.

۳- برای ارسال ایمیل ها پلن داشته باشید
ارسال زیاد ایمیل ها و یا ارسال ایمیل با فواصل زمانی بسیار بلند کاربران را ناراضی خواهد کرد. بهتر است در هنگام ثبت نام، طرح و برنامه خود برای ارسال ایمیل را به کاربران بیان کنید تا مطمئن باشند که شما اینباکس آنها را پر نخواهید کرد و همچنین ایمیل های شما در فواصل زمانی طولانی به آنها نخواهد رسید.
۴- فقط فروشنده نباشید
فقط در حال ارسال ایمیل های فروش نباشید،هدف بازاریابی ایمیلی بر فروش است ولی باید در نظر داشته باشید که اصول بازاریابی ایمیلی ارائه هدایا همراه با تبلیغات است.
در صورتی که کاربر فقط از شما ایمیل های فروش ببیند، شما را به عنوانی ک فروشنده که فقط به فکر ارائه محصولش است خواهد شناخت و به زودی از دریافت ایمیل های شما انصراف خواهد داد.
به عنوان مثال شما در حالی که یک فایل آموزشی رایگان برای کاربر ارسال می کنید، او را تشویق می کنید که از بسته کامل آموزش دیدن کنید و اطلاعات بیشتری در مورد ان بدانید.
۵- ایمیل های مرتبط با حوزه فعالیتتان بفرستید
در صورتی که بانک ایمیل قوی داشته باشید، احتمالا مشاغل دیگر تمایل خواهند داشت که برای آنها هم ایمیل تبلیغاتی بفرستید. درست است که این کار سود بالایی می تواند داشته باشد ولی در عین حال رفتار صحیحی نیست. در صورتی که می خواهید از این راه درآمدی داشته باشید فقط تبلیغات همکاران خود را بفرستید که ایمیل ها با حوزه فعالیت خودتان هماهنگ باشد.