بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام – سری اول

آیا می دانید بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام چگونه است و چگونه باید از اینستاگرام در کسب و کار خود بهره جویید؟ آیا واکنش مناسب با برندتان دریافت نموده اید؟ آیا می دانید چگونه باید به دنبال کنندگان خود در اینستاگرام بیافزایید؟

اینستاگرام روشی مناسبی برای ارتباط با مصرف کنندگان فعالیت های اجتماعی شماست. هم اکنون ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در اینستاگرام  وجود دارد و روزانه ۱ میلیارد عکس لایک می شود. استفاده از ایسنتاگرام برای مقاصد تجاری به روش مناسب موجب می شود تا بتوانید به موفقیت فوری ویروس وار در بازاریابی خود دست یابید. بکارگیری اشتباه آن نیز برای وبسایت جوان شما چیزی جز شکست در پی نخواهد داشت.

آیا از ایسنتاگرام برای بیان تصویری برند خود به دنبال کنندگان و تعامل فوری با آنان صرف نظر از اینکه چه کسانی هستند؛ استفاده می کنید؟

اگر تازه واردید و خواهان آنید که بر شمار دنبال کنندگان خود در اینستاگرام بیافزایید؛ تا پایان این مقاله با آپادانا همراه باشید ما برای شما ۱۰ نکته مهم جمع آوری کرده ایم تا به برند خود اصلات ببخشید:

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

از هشتگ استفاده کنید

هشتگ های (#) بخش مهمی را در اینستاگرام تشکیل می دهند. هشتگ عمده ترین راهی است که کاربران می توانند از طریق جستجو موبایل خود شما را بیابند. هشتگ های مورد استفاده شما باید شامل نام تجاری شما درهشتگ های پست باشد. همچنین می توانید برای راه اندازی کمپین رقابتی خود از هشتگ های منحصربه فرد استفاده کنید این تاکتیک هم باعث افزایش رقابت می شود وهم  برای مصرف کنندگان تگ مجزایی ایجاد می کند تا به سایر شرکت کنندگان بپیوندند پس برای بازاریابی اینترنتی در ایسنتاگران برای معرفی محصولات یا سبک زندگی  حتما از هشتگ های عمومی استفاده کنید.

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

محصولات و خدمات خود را نمایش دهید

در استفاده از تصاویر خلاق باشید و از فیلترهای عکس برای پارتیشن بندی تصاویر و ترفندهای عکاسی  و محصولات خودرا بصورت خلاقانه نمایش دهید نظیرusa pilot pen مثال مناسبی از این دست است این شرکت از تصاویر یادداشت های دستنویس  را برای تبلیغ خودکارهای خود استفاده می کند.و همچنین می توانید برای نمایش محصولات خود آن ها را در زمینه های واقعی به نمایش بگذارید، برای مثال در پوشاک، عکس لباس را بر تن یک فرد در یک فضای واقعی و طبیعی نشان دهید نه در ویترین یا چوب لباسی! چون در این صورت مخاطبان شما با آن محصول ارتباط بیشتری کند با اینستاگرام به شما امکان می دهد تا ویدئوهای کوتاه ۱۵ ثانیه تهیه  کرده و در اینستاگرام قرار دهید از این رو از محصولات و خدمات ویدئو های جالب تهیه کنید و در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

مسابقه ایسنتاگرامی برگزار کنید

مسابقه ای در اینستاگرام ترتیب ببنید و با استفاده از رقابت هشتگی که جدیدترین و جالب ترین روش برای بدست آوردن محتوا متنی بر کاربر و سرگرم کردن فالوور است. دنبال کنندگان به سادگی تصاویر با هشتگ شما آپلود می کنند و به شما اجازه می دهند آنها را در گالری فیسبوک و یا وبسایت خود قرار دهید؛ جایی که بتوانند برای تعیین برنده رای گیری کنند.  یا به گونه ای دیگر رقابتی در اینستاگرام میزبانی کنید و جوایز جالبی در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که جوایز محرک فالوررها برای ورود به فروشگاه شما و اشتراک گذاری آن به میان دوستانشان است

پست های های خود را بهبود ببخشید

صرف از نظر تعداد فالوورهایتان، بطور مداوم پست بگذارید. این کار باعث می شود برند شما در چشم فالوررها منظم جلوه کند. تعداد پست خود را تعیین کنید؛ شاید لازم باشد ۲-۳ بار در هفته پست بگذارید و با مشاهده حساب خود تعداد دفعات پست خود را تعیین کنید. هیچ برندی دارای زمانبندی یکسان برای قرار دادن پست در اینستاگرام نیست. با استفاده از ابزارهای تحلیلی، ببنید چه زمانی لایک و کامنت دریافت کرده اید و از هشتگ های تان استفاده شده است تا در این زمان فعال محتوای تازه پست کنید.

از تکنیک های بیشتری استفاده کنید

در پست های تصاویر و ویدئو خود برای افزایش بازدید و سرگرمی فالوورها تقاضای کامنت کنید. و نظر فالوروهای خود را درباره پست جدیدی که ایجاد کردید، بپرسید. همچنین می توانید درباره کسب و کار خود و محصولات از آنها بپرسید: به عنوان مثال از فالورهای خود درباره محصول شما چنانچه آنرا خریداری و امروز استفاده نموده اند؛ بپرسید. و با افزودن یک هشتگ منحصربه فرد و  به مصرف کنندگان  اجازه دهید تا تصاویر نحوه استفاده خود از کالا شما را با یک دیگر به اشتراگ بگذارند.

سخن آخر

آنچه که تاکنون درباره بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام گفته شد؛ خلاصه ای از مواردی است که به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه از اینستاگرام استفاده کنید و چه عاملی سبب پیوند بهتر آن با کسب و کارتان خواهد شد. این نکات را به کار بگیرید و موفقیت واقعی در بازاریابی بصری موبایل نظاره گر شوید

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی به شکلی از کسب و کار گفته می شوند که بر بستر اینترنت و با استفاده از قابلیت های فضای مجازی شکل گرفته باشد. امروزه بیش از ۹۰۰ میلیون نفر در سطح دنیا از اینترنت استفاده می کنند. ۶۹ درصد از این جمعیت، در طول ۹۰ روز، دست کم یک خرید از اینترنت داشته اند.

کسب و کار اینترنتی

هر کسب و کار اینترنتی شامل ۲ ویژگی زیر است:

  • ایده اصلی کسب و کار بر روی امکانات ویژه اینترنتی استوار است و بدون وجود اینترنت امکان بقا نداشته باشد.
  • اکثر فعالیت های کسب و کار بر روی اینترنت انجام گیرد.

در نظر داشته باشید که کسب و کار الکترونیک با کسب و کار اینترنتی تفاوت دارد. در کسب و کار الکترونیک، از “فناوری اطلاعات” به منظور بهبود فعالیت ها استفاده می شود و بدون استفاده از این فناوری، کسب و کار امکان بقا دارد، به عنوان مثال یک بنگاه معاملات املاک می تواند از اینترنت برای بهبود فضای کاری خود و جذب مشتریان استفاده کند ولی بدون اینترنت نیز امکان بقا دارد. ولی مثلا یک فروشگاه اینترنتی، بدون اینترنت امکان بقا ندارد.

به عنوان مثال گوگل، بزرگترين شرکت دات کام دنيا، را در نظر بگيريد، آيا مي تواند بدون اينترنت حيات داشته باشد؟ فلسفه وجود و خدمات شرکت اساسا بر ويژگي ها و پتانسيل  هاي اينترنت بر پا شده است.(ويژگي اول را دارد)
تقريبا تمام فرآيندهاي گوگل(مانند گرفتن سفارش از مشتري، توليد محصول، تحويل محصول و غيره) همگي بر روي اينترنت انجام مي شود.(ويژگي دوم را نيز دارد پس گوگل يک کسب و کار اينترنتي است)

در نظر داشته باشید که کسب و کارهای اینترنتی ممکن است منافع مالی برای صاحبان آن داشته باشد و یا نداشته باشد، در حقیقت “فروش” تنها یکی از بخش های کسب و کار اینترنتی است.

انواع کسب و کار اینترنتی به ۱۰ بخش عمده تقسیم می شوند:

√ ايجاد اجتماعات آنلاين
√ خريد، فروش و حراج كالاهاي مختلف
√ تبليغات اينترنتي
√ ارائه خدمات تخصصي به ديگران
√ ايجاد امپراطوري اطلاعات، اخبار و آموزش
√ تهيه و ارائه نرم افزارهاي مختلف
√ چند رسانه اي يا مالتي مديا
√ پيوستن به شبكه هاي واسطه گري
√ خدمات مربوط به ايميل
√ سرمايه گذاري مشترك

بازاریابی ایمیلی چیست؟

در صورتی که به دنبال بازاریابی اینترنتی باشید، احتمالا کلمه بازاریابی ایمیلی به گوشتان خورده است و شاید مطالبی در مورد آن خوانده باشید. به دلیل اینکه این فعالیت یعنی بازاریابی ایمیلی به درستی تعریف نشده است و با عدم رعایت اصول آن باعث نتیجه عکس خواهد شد، در این مطلب به طور دقیق بازاریابی ایمیل را تعریف خواهم کرد .

 

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی چه چیزی هست؟
بازاریابی ایمیلی بخشی از بازاریابی اینترنتی است و تعریف صحیح آن به این صورت است: بازاریابی ایمیلی فرستادن ایمیل های مرتبط با حوزه کاری شما به کاربرانی که قبلا تمایل خود را برای دریافت ایمیل از شما اعلام کرده اند.”
این اعلام تمایل در هر زمان که کاربر بخواهد می تواند به عدم تمایل تغییر کند و با این کار ایمیل کاربر مورد نظر از لیست کاربرانی که برای آنها ایمیل ارسال می شود حذف می گردد.
اگر شما به این طریق عمل کنید و اصول بازاریابی ایمیلی را رعایت کنید مخاطب به شما اعتماد خواهد کرد و خواهید توانست آنها را مشتریان بالقوه ای نگه دارید که شاید در زمانی مناسب به مشتریان بالفعل تبدیل شدند.
در هنگام درخواست برای ثبت نام از کاربران، پلن ایمیلی خود را از نظر کمیت و کیفیت ایمیل ها را بیان کنید و به کاربر اطمینان دهید هر زمان که بخواهد می تواند از لیست ارسال شوندگان ایمیل خارج شود.
بازاریابی ایمیلی چه چیزی نیست؟
وقتی در موتورهای جستجوی کلمه بازاریابی ایمیلی را سرچ کنید می بینید که سایت های زیادی ادعا کرده اند که خدمات بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل انبوه را انجام می دهد! ولی این در حقیقت خلاف قوانین تمامی سرویس دهنده های ایمیل هست و به آن اسپمینگ گفته می شود.
اسپمینگ یعنی به دست اوردن ایمیل افراد و فرستادن ایمیل های تبلیغاتی به آنها بدون اجازه از آنها.
شرکتی که اقدام به ارسال اسپم می کند باعث بدنام شدن برند خود خواهد شد و کاربران آدرس ایمیل او را به عنوان اسپمر گزارش خواهند کرد.
البته سرویس های ارائه دهنده ایمیل به صورت هوشمند انواع اسپم ها را تشخیص می دهند و آنها را به پوشه Spam منتقل می کنند.

۵ نکته مهم در بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است. رعایت اصول بازاریابی ایمیلی می تواند در رضایت کاربران نقش بسزایی داشته باشد، به همین دلیل ۵ نکته مهم و اصولی در بازاریابی اینترنتی را برای شما تهیه کرده ام که امیدوارم با رعایت این موارد، اثر بخشی بازاریابی ایمیلی را بیشتر کنید.

email-marketing.jpg
۱- اجازه انتخاب به کاربر بدهید
کاربری که ثبت نام کرده و ایمیل های شما را ردیافت می کند باید این اطمینان را داشته باشد که هر زمان بخواهد ایمیل فرستادن های شما متوقف خواهد شد. پیشنهاد من این است که گزینه لغو ارسال ایمیل ها یا لغو ثبت نام را در انتهای تمام ایمیل هایتان ارسال کنید، ممکن است فکر کنید این کار باعث کاهش کاربرانتان خواهد شد ولی اینطور نیست. اگر کاربری به دلیل مطالب مفید شما، در سایت ثبت نام کرده است و ایمیل ها را دریافت می کند، احتمالا همچنان ایمیل های شما برایش جذاب است و قرار دادن گزینه لغو در انتهای ایمیل فقط باعث القای احساس خوب و حق انتخاب به کاربر خواهد شد.
 ۲- در انتخاب عنوان ایمیل فریبکاری نکنید
در هنگام انتخاب عنوان از تمام روش های جذابیت استفاده کنید ولی به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه، عنوان ایمیل را فریبکارانه انتخاب نکنید و حتما عنوان ایمیل با محتوای آن همخوانی داشته باشد.
هنگامی که کاربر ایمیلی را به خاطر عنوان جذابش باز می کند و متوجه می شود که آنچه در ایمیل هست دبا عنوان آن همخوانی ندارد حس فریب خوردن به او دست می دهد و احتمالا ایمیل های شما به عنوان اسپم گزارش خواهد شد.

۳- برای ارسال ایمیل ها پلن داشته باشید
ارسال زیاد ایمیل ها و یا ارسال ایمیل با فواصل زمانی بسیار بلند کاربران را ناراضی خواهد کرد. بهتر است در هنگام ثبت نام، طرح و برنامه خود برای ارسال ایمیل را به کاربران بیان کنید تا مطمئن باشند که شما اینباکس آنها را پر نخواهید کرد و همچنین ایمیل های شما در فواصل زمانی طولانی به آنها نخواهد رسید.
۴- فقط فروشنده نباشید
فقط در حال ارسال ایمیل های فروش نباشید،هدف بازاریابی ایمیلی بر فروش است ولی باید در نظر داشته باشید که اصول بازاریابی ایمیلی ارائه هدایا همراه با تبلیغات است.
در صورتی که کاربر فقط از شما ایمیل های فروش ببیند، شما را به عنوانی ک فروشنده که فقط به فکر ارائه محصولش است خواهد شناخت و به زودی از دریافت ایمیل های شما انصراف خواهد داد.
به عنوان مثال شما در حالی که یک فایل آموزشی رایگان برای کاربر ارسال می کنید، او را تشویق می کنید که از بسته کامل آموزش دیدن کنید و اطلاعات بیشتری در مورد ان بدانید.
۵- ایمیل های مرتبط با حوزه فعالیتتان بفرستید
در صورتی که بانک ایمیل قوی داشته باشید، احتمالا مشاغل دیگر تمایل خواهند داشت که برای آنها هم ایمیل تبلیغاتی بفرستید. درست است که این کار سود بالایی می تواند داشته باشد ولی در عین حال رفتار صحیحی نیست. در صورتی که می خواهید از این راه درآمدی داشته باشید فقط تبلیغات همکاران خود را بفرستید که ایمیل ها با حوزه فعالیت خودتان هماهنگ باشد.

برندینگ چیست؟

برند سازی یا برندینگ مفهومی فراتر از مارک و نام شرکت می باشد. برند یک واژه و نام تجاری ست که توانسته است کاملا جای خود را در ذهن عموم مردم باز کرده و در ذهن آنها جای گرفته است.

فلسفه برند سازی امروزه گسترش فراوانی یافته است؛ به طوری که برای آن کمپین برند سازی ایجاد شده است، که این کمپین برای ایجاد یک برند به نکات زیادی توجه می نماید، از جمله جنبه های تصویری و حتی جنبه های شنیداری یک برند. حتی قسمت هایی بر روی تلفظ یک برند در زبان های مختلف مطالعه می نمایند تا برندی را انتخاب نمایند که در تمام زبان ها تلفظی یکسان داشته باشد. کارخانه کوکلا کولا که دارای یکی از برند های معتبر در دنیاست، قبل از انتخاب برند خود روی بسیاری از این مسائل توجه کرده و یک برند با اعتبار برای خود و نام شرکت خود ایجاد نموده است.

برندینگ چیست

برندینگ چیست

در دنیای امروز بسیاری از شرکت ها که فکر می کنند می توانند در زمینه تجارت موفق باشند، به دنبال نام و برندی برای خود می باشند که بتواند در سراسر جهان نام آنها را بر سر زبان بیندازد.

می توانیم بگوییم اگر نام تجاری شرکت ما تبدیل به یک برند بشود، دیگر نیازی به تبلیغات گسترده حتی نداریم. فقط نیاز به تبلیغاتی داریم که نام برند ما بر سر زبان بماند.

برای این منظور هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته بندی، رویدادها و اسپانسرینگ، خدمات مشتری.

برای تبدیل شدن نام شرکت و به یک برند و بر سر زبان افتاد نام تجاری یمان، باید ابتدا با طراحی سایت مناسب و بهینه سازی سایت، البته بعد از انتخاب نام برند و ثبت شرکت و نام آن، اقدام به تبلیغات برای خود نماییم.

در دنیای اینترنت این کار را بازریابی اینترنتی می نمامیم که با آن در مباحث قبل آشنا شدیم. بازرایابی اینترنتی کمک شایانی به ما در تبدیل شدن نام تجاری شرکت ما به یک برند خواهد نمود.

طراحی سایت املاک

 

طراحی سایت املاک یکی از مهمترین بخش های یک بنگاه املاک کارآمد است. امروزه بسیاری از مردم برای اجاره و یا خرید و فروش مسکن از طریق اینترنت اقدام می کنند و موارد خود را از این طریق پیدا می کنند.

در طراحی سایت امکاک باید موارد زیر را در نظر گرفت:

 

طراحی سایت املاک

امکانات عمومی طراحی سایت املاک

  • مدیریت منوها و صفحات
  • مدیریت گالری تصاویر
  • مدیریت ارتباط با ما
  • مدیریت تبلیغات
  • مدیریت اخبار
  • مدیریت اسلاید شو

امکانات اختصاصی بخش املاک در طراحی سایت املاک

  • مدیریت نوع معاملات
  • مدیریت نوع اسناد
  • مدیریت امکانات قابل ثبت برای یک ملک
  • سیستم چند مدیره
  • نمایش املاک ثبت شده در سایت بر اساس گروه بندی نوع ملک، نوع معامله و جدیدترین ها
  • موتور جستجوی قدرتمند یافتن ملک
  • فیلد های اختصاصی ملک : مشاور، نوع ملک، نوع سند، متراژ، نوع معامله، قیمت فروش، رهن و اجاره، متراژ، کف پوش، سیستم گرمایش و سرمایش، آشپزخانه و دهها فیلد دیگر
  • امکان تعریف گالری تصاویر برای یک ملک
  • ثبت نشانی ملک بر اساس نقشه گوگل

 

subdomain-vs-subdirectory-folder.jpg

پوشه و دامین در سئو سایت

[ad_1]

 

ساب دامین بهتر است یا پوشه از نظر سئو سایت؟

 

این که ساب دامین یا پوشه برای سئو سایت بهتره، جزو متداول ترین سوالات بهینه سازی هست .خیلی خلاصه در چند جمله کوتاه:

پوشه به صورت کلی بهتره.اگر فاکتور های بهنیه سازی سایت را مطالعه کرده باشید، فاکتور های زیادی در سطح دامين هستند.وقتی صفحه ای ایجاد میشه، از فاکتور های در سطح دامين هم، بهش سهم میرسه و فاکتور های در سطح دامين مستقیما در جايگاه صفحات اون دامين تاثیر گذارند.اما وقتی روی ساب دامین می برید، دارید این بچه ها را (صفحات) از سهم ارث پدریشون (دامين) محروم می کنید.شما با استفاده از تکنیک های زیادی و لینک های داخلی، می تونید تا حدودی ارزش و نزدیکی ساب دامینتون را به دامين نزدیک کنید و به گوگل بفهمونید که این ساب دامین، بخشی از اين دامين از نظر اعتبار و جايگاه هست. استفاده از ساب دامین را فقط موقعی که محدودیت فنی دارید یا کلا خیلی خیلی تفاوت در موضوع و اساس وب سایت شما وجود داره (نه بخاطر افزودن یک دسته و گروه بی ربط به دسته های فعلی) یا اصلا دوست دارید و از سر عشق و علاقتون به ساب دامین، میخواید روی ساب دامین تمرکز کنید، پیشنهاد می کنم.

واضح تر و شفاف تر : حتی اگر موضوع شما بی ربط به موضوعات قبلیتون هست، باز هم پوشه بهتره.اما اگر سایت فروش جم کلش دارید و میخواید سایت ورزشی بزنید، ساب دامين ایجاد کنید.در حقیقت جاهایی که ایجاد دامين جدا و مستقل، معقول هست، استفاده از ساب دامین هم می تونه مناسب باشد.ولی اگر یک وب سایت خبری تفریحی هستید که همه موضوعات توش هست، و کلا اساس و ساختار سایت، مبتنی بر موضوع خاصی نیست، پوشه مناسب هست.
از شما چند سوال می پرسم و حقیقت را با سوال ، بیشتر برای شما روشن می کنم:

یک سایت گردشگری را فرض کنید که موضوعش تور چین و مالزی هست.اگر این سایت بخواد بحث صادرات و واردات به چین و مالزی را به دسته های خودش اضافه کنه و با فرض اینکه اصلا برای موضوع متفاوت، ساب دامین خوبه، چه تصمیمی باید بگیره؟ساب دامین را انتخاب کنه یا پوشه؟ تور و مسافرت به مالزی و چین، چقدر به صادرات و واردات چین و مالزی مرتبط هست؟آیا چون داخل هر دو موضوع، کلمه “چین” و کلمه “مالزی” هست باید توی یک گروه قرارشون بدیم؟یا باید بحث صادرات و واردات را با تور و مسافرت تطبیق بدیم؟گوگل و یک موتور سرچ این تطبیق را انجام میده؟آیا از LSI Keyword استفاده میکنه؟

مثال دیگه ای میزنم.یک سایت Web.2 را در نظر بگیرید.مثل تالار گفتگو.همونطور که می دونید موضوعات هم متفاوت هستند.تالار های گفتگویی که از نرم افزار های دکوراسیون داخلی تا بهینه سازی و سئو سایت (!) در زیر بخش IT قرار دادند.اونها هم باید ساب دامین درست کنند؟نرم افزار های طراحی دکوراسیون از نظر مفهومی و حقیقی از نظر شما در دسته نرم افزار هستند یا در دسته طراحی دکواسیون؟از نظر موتور های سرچ چطور؟آیا اصلا موتور های سرچ دسته بندی دارند؟آگر دارند چطور دسته بندی می کنند؟

فرض کنید در تالار گفتگو مخصوص IT (فناوری اطلاعات) ،بخش های گرافیک و انیمیشن سه بعدی، دو بعدی و وب، طراحی سایت و سئو سایت، شبکه و سرور و هاستینگ ، زبان ها و فناوری های برنامه نویسی و … وجود داره.در این شرایط چه کار باید کرد؟

همه سوال های بالا برای این بود که به این فکر کنیم، که شاخص علمی و فنی چه چیزی هست؟آیا گوگل متوجه میشه که هاستینگ و سرور مجازی و بحث Rendering و نورپردازی در گرافیک سه بعدی، با هم ارتباط دارند و همگی یعنی IT ؟ و اگر متوجه میشه، چه دلیلی وجود داره که گوگل علاقه داشته باشد این دو را در پوشه یک دامين یا در ساب دامین ببینه؟

اگر علمی بخوایم صحبت کنیم، صحبت سر اين شاخص هست.وقتی شاخصی نیست، استدلال و نسخه پیچیدن ارجاع به منابع(نه دلایل و حقیقت)، بی معناست!

استدلال غلط و یک بعدی دیگه ای هست و اونم اینه که، چون سایت های تخصصی در نتایج گوگل، نتیجه بهتری گرفتند، بنابراین، بهتره برای هر ساب دامین، یک موضوع تخصصی داشته باشید.این حرف نه فقط برای ساب دامین، بلکه برای دامين جدا هم به وفور استفاده میشه.

اما چرا این استدلال غلط هست؟علتش همه جانبه نبودن استدلال هست که به دلیل وسیع نبودن محدوده دید و داده های نا کافی، نتیجه گیری غلط به وجود میاد که در مطلب تناقض های سئو سایت ، این موضوع را باز کردیم.

اینکه سایت های تخصصی روی دامين یا ساب دامین جدا، جايگاه بهتری گرفتند، دلیلی بر این نیست که اگر ساب دامین یا دامين موضوعش اختصاصی و محدود تر باشد برای سئو سایت و جايگاه گوگل بهتره.به این دلیل که:

سایت های تخصصی، محوریت و تمرکز و انرژی و هزینشون روی یک موضوع هست و با قصد و تلاش و هزینه بسیار بیشتری، کارشون را شروع می کنند و ادامه میدن.بنابراین نتیجه زحماتشونو میبینن.اما اگر به اين اندازه که یک سایت با موضوع تخصصی و محدود، تلاش و هزینه می کنه، یک سایت با موضوعات بیشتر و متنوع روی یک دامين، هزینه و تلاش کنه، همونقدر و حتی بیشتر، می تونه نتیجه برای تک تک موضوعاتش نتیجه بگیره و چه بسا که این اتفاق هم افتاده. اما از اونجایی که افرادی که سایتی طراحی سايت می کنند و تمرکز و تخصص و هزینه و تلاش کافی روی همه موضوعات وب سایتشون ندارند و تلاش و هزینشون بین همه موضوعاتشون تقسیم میشه ،نتیجه کافی نمی گیرند و به اشتباه اینطور برداشت می کنند، که گوگل و موتور های سرچ، از تخصصی نبودن خوششون نمیاد.

وقتی اين دوستان بعد از شکست خوردن، شروع به کار روی سایتی با موضوع تخصصی می کنند، این بار تلاش مضاعف و هزینه بیشتری می کنند و همه این تلاش هاشون متمرکز بر اون موضوع تخصصی جدیدشون هست.بنابراین این بار خیلی بهتر نتیجه می گیرند و اینجاست که این تجربه غلط شکل می گیره که موضوعات تخصصی باید روی دامين یا ساب دامین جدا باشن و وب مستر، حاصل سالها تلاشش چیزی نخواهد بود جز تجربیات و نتیجه گیری هایی که ربطی به سئو سایت نداشتند ولی به سئو ربط داده شدند! یعنی همون تجربیات غلط شکل گرفته پیرمرد ۷۰ ساله که در مطلب تناقض های سئو سایت بحث شد.

در نتیجه، فاکتور های در سطح دامين که یک موضوع قطعی و ثابت شده هست و روی صفحات زیر مجموعه پوشه تاثیر گذار هست را نباید فراموش کرد و به دلایل واهی و بی اساس دل بست.شاید شما سوال کنید که اگر سایتی صفر باشد و هنوز دامنش اعتباری پیدا نکرده چطور؟ پاسخ باز هم اين هست.به مرور، اعتبار صفحات شماست که به دامين شما قدرت و اعتبار میده.بخش زیادی از فرایند انتقال اعتبار و قدرت، از صفحات دامين به دامين انجام میشه و در نهایت، دامين قدرت به دست اومده را بین صفحات داخلی پخش می کنه و این چرخش تا زمانی که سایت وجود داره، ادامه داره.

[ad_2]

Source link

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری با رعایت اصول صحیح طراحی سایت می تواند باعث افزایش کاربران شود. به دلیل ارتباط زیاد سایت خبری، باید موارد زیادی را در طراحی سایت خبری مد نظر قرار داد:

  • امکان مدیریت و تعریف گروه های خبری توسط مدیر سایت به صورتی درختی و چند سطحی
  • دارای سیستم چند مدیره
  • تعریف سطوح دسترسی برای سایر مدیران به منظور امنیت بیشتر
  • امکان اعمال تنظیمات جهت نحوه نمایش اخبار در سایت
  • نمایش اخبار بر اساس جدیدترین ها و داغ ترین ها
  • امکان دریافت کامنت برای هر خبر
  • امکان فعال و غیر فعال کردن دریافت کامنت برای یک گروه خبری و یا حتی یک خبر
  • امکان فعال کردن امکان تایید کامنت قبل از انتشار در سایت
  • امکان عدم نمایش خبر در سایت بدون تایید مدیر ارشد
  • امکان ثبت چندین عکس و فایل برای یک خبر
  • امکان تعریف تاریخ انتشار و انقضاء برای نمایش خبر در سایت
  • مدیریت اطلاعات سئو برای یک خبر
  • تعریف بر چسب برای هر خبر
  • جستجو در اخبار
  • آرشیو اخبار بر اساس تاریخ
  • امکان ثبت اخبار تصویری
  • امکان ثبت اخبار ویدئویی
  • ثبت آمار بازدید خبر
  • ارائه نسخه چاپی از خبر
  • ارائه RSS خبری
  • فعالیت در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته
  • مدیریت آسان
  • انعطاف پذیری بالا
  • امنیت بالا
  • مدیریت یکپارچه روی مطالب
  • طراحی بر اساس معماری چند لایه
  • و دهها امکان دیگر

علاوه بر امکانات فوق که مربوط به بخش خبری است، ماژولهای زیر نیز بر روی پکیج طراحی سایت خبری وجود دارد :

 

  • ماژول مدیریت منو
  • ماژول مدیریت صفحات
  • ماژول تبلیغات
  • ماژول ارتباط با ما
  • ماژول اسلاید شو
  • ماژول پیوندها

 

tag-hurt-seo-duplicate-content.jpg

تاثیر برچسب در سئو

[ad_1]

 

تاثیر برچسب در سئو سالهاست که منسوخ شدست و جز دردسر و حذف ایندکس های شما، هیچ فایده ای نداره.مگر در شرایط و با رعایت اصول خاص!برچسب ها، خونخوار های جايگاه و ایندکس وب سایت شما هستند! به خاطر بحث Duplicate Content (ایجاد شدن محتوای تکراری).

اصلا برچسب چه کاربردی داره و به چه هدفی ساخته شده؟

اصل و اساس ماهیت برچسب و برچسب، به معنی كيوردهای کلیدی مطلب ها و صفحات وب سایت شماست.اما نه کلمه کلیدی برای موتور سرچ! بلکه برای جستجوی داخلی وب سایت شما!

برچسب از نظر فنی دقیقا چطور عمل می کنه؟

برچسب ها، یک صفحه با URL جدید که اون URL ، دقیقا همون عبارت برچسب هست، ایجاد می کنند و باعث میشه وقتی در داخل وب سایت، اون عبارت سرچ میشه، از برچسب ها برای نمایش نتایج جستجوی داخلی وب سایت، استفاده بشه.برای مثال در این مطلب ، درباره برچسب و برچسب و محتوای تکراری صحبت شده و ما میخوایم اگر کاربر در داخل وب سایت طراحی سايت آپادانا، کلمه Duplicate Content را سرچ کرد، لینک این مطلب، در نتایج جستجوی داخلی سایت ما، نشون داده بشه.در این صورت ما از برچسب، استفاده می کنیم.

وقتی از برچسب(برچسب) استفاده می کنید، محتوای یکسانی با محتوای مطلب اصلی به وجود میاد.یعنی یک صفحه با URL متفاوت که عینا همون محتوا را داره.برای مثال، این مطلب، یک صفحه با عنوان “برچسب و محتوای تکراری – ضرر های برچسب در سئو” هست که اگر براش برچسب “Duplicate Content” را وارد کنیم، باعث میشه اين محتوا این بار با URL این برچسب یعنی (duplicate-content) ایجاد بشه.این یعنی Duplicate Content که گوگل یکی از URL ها را حذف می کنه.به طور خلاصه یک صفحه جدید که کلمه کلیدی مد نظر ما عینا در URL اون وجود داره و محتواش هم، همون محتواست ساخته میشه و باعث میشه در جستجوی داخلی وب سایت ما، اون کلمه کلیدی وارد شده در برچسب، تاثیر گذار بشه.

چرا نباید برچسب و برچسب ها را ابزاری برای بالارفتن جايگاه و ورودی گوگل بدونیم؟

سالها قبل که سئو اینقدر پیچیده نشده بود و گوگل به اندازه امروز هوشمند نبود، از اين برچسب ها که برای جستجوی داخلی بودند، به منظور سئو و بالارفتن جايگاه بهره گرفته میشد.و تاثیر برچسب در سئو بالا بود. اون زمان، وجود کلمه کلیدی در URL به شدت حائز اهمیت بود و بحث Duplicate Content (محتوا یا ایندکس های تکراری یک سایت) مطرح نبود و رقابت و هوشمندی و اطلاعات در سطح وب، در کل دنیا، به اندازه امروز نبود.به اين دلیل وقتی از برچسب استفاده می کردید، برای گوگل، اگر خوشایند نبود، بد هم نبود که با صفحاتی که URL اونها حاوی كيوردهای کلیدی بود و به یک محتوا اشاره داشت، مواجه می شد و در بسیاری مواقع منجر به نتیجه می شد.

اما الان دیگه اون زمان گذشته و انقدر فاکتور های سئو، متعدد و گسترده و پیچیده تر شدند که گوگل و یک موتور جستجوی قوی، با دیدن کلمه کلیدی در URL ذوق نمی کنه .چه برسه به اینکه محتوای تکراری (Duplicate Content) هم ایجاد شده باشد! استفاده از برچسب، بدون آگاهی و درج كيوردهای کلیدی هر مطلب در برچسب ها، نوعی از Over Optimization هست.یعنی میاید ابروشو درست کنید، می زنید چشمشم کور می کنید!

از برچسب چطور استفاده کنیم که ضرر نداشته باشد؟

هر جوری که دوست دارید استفاده کنید اما با این خط قرمز که محتوای تکراری ایجاد نشه! اين!

چطور می تونیم از برچسب استفاده کنیم که محتوای تکراری ایجاد نشه؟

اصلا برچسب غیر تکراری یا منحصر به فرد ایجاد نکنید.برای مثال، اگر در سایت آپادانا ، ۸ آموزش مرتبط با گوگل وب مستر تولز (سرچ کنسول) وجود داشته باشد و در عین حال، صفحه ای مرتبط با گوگل وب مستر تولز که همه نوشته ها مرتبط با “آموزش گوگل مستر تولز” را نشون بده، وجود نداشته باشد(مثل دسته آموزش “گوگل وب مستر تولز”)، برای همه این ۸ مطلب، می شه از برچسب “آموزش گوگل وب مستر تولز” استفاده کرد.به بیان بهتر، استفاده از برچسب، برای وصل کردن صفحات به هم دیگه می تونه مفید باشد.اما تگی که کلا یک بار در کل سایت به کار رفته، بدترین و بیهوده ترین و بی معنا ترین برچسب هست و اگر شما اینطور از برچسب ها استفاده می کنید به این معنی هست که ماهیت Tag را به درستی درک نکردید.

اگر شما برای هر مطلب، با كيوردهای کلیدی دلخواهتون که دوست دارید، تو گوگل بالا بیاد، برچسب ایجاد کنید و noindex یا canonical به صفحه اصلی اون مطلب هم نباشن، در حال ایجاد صفحات با محتوای تکراری هستید و حداقل ضررش ، تلف شدن وقت شما و موتور سرچ هست و حداکثر ضررش، آسیب دیدن سایت شما به خاطر وجود صفحات با محتوای تکراری بسیار زیاده که به صورت کلی موجب حذف ایندکس های تکراری و کاهش جايگاه صفحات مشابه میشه.

كيوردهای کلیدی شما در عنوان، Meta Description و محتوای شما وجود دارند.لازم نیست برای تک تک كيوردهای کلیدیتون برچسب ایجاد کنید که منجر به ایجاد صفحات تکراری بشه!

نکته خیلی مهم:

بسته به تنظیمات قالب و فنی و ساختار ظاهری وب سایت ها، برخي سایت ها، بخش زیادی از محتوای برچسب را به صورت لیستی نشون میدن.یعنی بخش زیادی نوشته های خود مطلب در صفحه برچسب وجود داره که با کلید ادامه مطلب، وارد صفحه اصلی اون مطلب میشه. در عین حال، در برخي از سایت ها، فقط بخش کمی از مطلب (مثلا سه خط) از محتوای هر مطلب مرتبط با اون برچسب وجود داره و نوشته ها به شکل خیلی خلاصه و تیتر وار در صفحات برچسب، لیست میشن.در صورت عدم رعایت نکات بالا، در حالت اول، ریسک به وجود اومدن Duplicate Content به خاطر شباهت زیاد محتوای صفحات برچسب با خود مطلب اصلی، خیلی بالا میره.در حالت دوم هم، به دلیل کوتاه و خالی بودن یا بی ربط شدن صفحه برچسب، به کلمه کلیدی، موجب به وجود اومدن صفحات زیاد ضعیف و بی کیفیت از نظر موتور سرچ میشه.

اگر جزو کسانی بودید که مشکل ایندکس نشدن درست صفحاتتون را داشتید و صفحات برچسب به جای مطلب اصلی یا برعکس در نتایج گوگل نمایش داده می شد، حالا دیگه دلیل ایندکس نشدن صفحاتتون و مشکلاتی که خودتون با دست خودتون برای سايتتان ایجاد می کردید را متوجه شدید.امیدوارم دیگه با باور های نا اگاهانه و اشتباه و بی اساس سئو مثل “برای هر مطلب N تعداد برچسب با كيوردهای کلیدی قرار بده”  یا  “برای هر مطلب بیشتر از N تعداد کلمه کلیدی در قسمت برچسب ها قرار نده” خداحافظی کنید. چون اصلا مشکل این نیست که برچسب زیاد بذارید یا کم بذارید!

[ad_2]

Source link

product-website-marketing.jpg

۴۷ روش برای اولین فروش محصول در فروشگاه اینترنتی

[ad_1]

فروش محصول در فروشگاه اینترنتی

 

شما صاحب محصول هستید. در سایت تان تصاویر محصول را به همراه تووضیحات آن درج کرده اید. به بهترین شکل سایت تان را طراحی کرده اید. آن را پر از اطلاعات و محتویات مفید کرده اید. و به تمام دنیا فروشگاه خود را عرضه کرده اید. با ما باشید تا ۴۷ روش خوب بازاریابی اينترنتی را به شما آموزش دهیم!

ولی بعد از این همه کار، حالا نوبت چیست ؟

بازاریابی اينترنتی فروش محصول خود را شروع کنید

اکنون زمان آن است که با خیالی آسوده بنشینید و آمار ترافیک و بازدید سایت تان را تماشا کنید و ببینید به چه صورت سفارش های بسیاری، روزانه به سوی شما روانه شده است . موافق هستید ؟
افسوس که همه ی کارها به این آسانی ها نیست. راه انداختن کسب و کار شما ، برای خیلی از کارآفرینان این حوزه کاری سخت و طاقت فرسا بوده است. موضوع این مقاله، یک مبحثی است که در آخرین کتاب رهنما توسط ” شین ورک ” مدیر بازاریابی اينترنتی ” کیس متریکز ” ، بررسی شد. برای دست یابی به اولین فروش این راهنمای جامع به کمک شما خواهد آمد. می توانید همانند کتابی از اول تا آخر آن را مطالعه کنید و یا به فصل مورد علاقه تان بروید فقط آن جا را مطالعه کنید.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

  • به تعداد دوستان تان در فیسبوک بیفزایید. یاد بگیرید که چطور از طریق فیسبوک بازاریابی اينترنتی کنید. این امر از استراتژی های گشت و گذار و به روزرسانی وضعیت در فیسبوک به ساخت صفحه ای قانع کننده منجر خواهد شد که برای فروشگاه اینترنتی شما بسیار مفید است. در رسانه ارتباطی لینداین نیز عضو شوید.
  • یاد بگیرید با دوستان رابطه ی استراتژیک داشته باشید. به تکمیل پروفایل خود بپردازید و به مواردی که ارسال می کنید و نحوه نفوذ در گروه های شبکه ی لینکداین مسلط شوید. در یوتیوب فعالیت کنید. راه و روش فروش ویدیو را یاد بگیرید و از نرم افزارهای تصویری خوبی استفاده کنید. به نوع محتوا هایی که در یوتیوب تولید می کنید دقت نمایید و تجزیه و تحلیل ویدیوها در یوتیوب و آپارات را آغاز کنید.
  • اگر وردپرسی هستید، خبرنامه تلگرام را برای سایت خود فعال نمایید تا از این شبکه ارزشمند بهرمند شوید.
  • در توییتر شروع به کار کنید. این مورد گام مناسبی برای شما است اگر به تازگی عضو توییتر شده اید. یادبگیرید که چطور اکانت راه انذازی کنید و هم چنین دنبال کننده های خود را به صورت زیرکانه بالارفتن دهید .
  • از پینترست استفاده کنید. چون می تواند ترافیک زیادی را برای سایت تان به وجود آورد. با ساختن دکمه Pin it در وب سایت خود می توانید فضایی را فراهم آورید که مشتریان برای دنبال کردن پین های سایت تان تشویق شوند. سایت خود را را در پینترست وریفای کنید.
  • بازاریابی اينترنتی با اینستاگرام ! در Instagram فعالیت داشته باشید. به سرعت اینستاگرام برای صاحبان فروشگاه های آنلاین ، به یکی از رسانه های مهم تبدیل شده است و با این می توانید مخاطبین زیادی را جذب کنید. بیاموزید که چطور تصویر را ارسال کنید و تعامل به وجود آورید. با تدارک دیدن مساباقاتی فعالیت تان را گسترش دهید.
  • از تامبلر استفاده کنید و بیاموزید کگه چطور می شود با آن کار کرد. قالب مناسب برای آن اانتخاب کنید و محتواهای مفیدی عرضه کنید و با لینک های مناسب بازدیدکننده های زیادی را به سایت خود بکشانید.

موتورهای سرچ در لیست لوگو جدید گوگل قرار بگیریم

بازاریابی اينترنتی با استفاده از موتورهای سرچ

  • مقابل سایت های مقایسه محصولات بایستید. مشتری همیشه به دنبال نازل ترین قیمت است. این خریداران همیشه در حال چک کردن سایت های مقایسه محصولات هستند . برای اینکه بتوانید رقبای تان از راه به در کنید ، کالای خود را در معرض دید بازديدكنندگان بیشتری قرار دهید و روش غلبه بر فروشنده های دیگر را فراگیرید..
  • در گوگل پِلِیس place محل و مکان کسب و کارتان و تجارت الکترونیک خود را را مشخص نمایید. بهترین راه حل برای مقابله با صفحه های زرد استفاده از گوگل پِلِیس است. البته این مورد برای فروشندگانی که نیاز به ارتباط مستقیم با خزیداران دارند، کاربرد دارد.
  • به یاهو بینگ بپیوندید. از مزایای صفحه اول سرچ در موتور جستجوی بینگ ، با پرداخت هزینه بهره ببرید. با این روش می توانید به صورت هدف مند ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید.

بهبود سئو

تقویت بهبود سئو سایت

  • برخي از کارشناس ها بهینه ساختن سایت برای موتورهای سرچ را بسیار مفید می دانند. چون از این طریق می توانید جايگاه گوگل سایت خود را بالارفتن دهید.
  • از تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت یا همان آنالیتیک استفاده کنید. به طور مستقیم در این روش می توانید فعالیت بازديدكنندگان سایت خود را مشاهده کنید. این که مشتریان هم اکنون در حال مشاهده کدام صفحه از سایت هستند و در کدام صفحه سایت تان را ترک کرده اند می تواند بسیار مفید باشد.
  • دسترسی به تجهیزات موبایلی داشته باشید. در دسترس بودن ، از جمله روش هایی است که می تواند موجب پیروزی شما بر رقیبان تان شود. پس لازم است که سایت تان در موبایل و تبلت هم قابل مشاهده باشد تا بدون از دست دادن وقت بتوانید ارتباط با مشتریان تان را حفظ کنید. اگر نسخه قدیمی سایت تان بر روی تلفن همراه قابل مشاهده نیست، نسخه موبایل برای سایت خود طراحی سايت کنید.

روش پی آر و نقد و بررسی برای محصولات تان

  • نقد و بررسی برای محصولات تان در نظر بگیرید. این مورد یکی از روش های بازاریابی اينترنتی های آنلاین است. وقتی که در سایت های دیگر، بررسی محصولات سایت شما انجام شود، نام تجاری شما بیشتر اعتبار پیدا می کند. علاوه بر بازاریابی اينترنتی به روش دهان به دهان، این روش نیز باعث بالارفتن اعتماد می شود.
  • اطلاعیه یا مقاله ی مطبوعاتی بنویسید. چطور دست یافتن به ارزش خبری را فرا گیرید. و در مطبوعات با بالارفتن اطلاعات خود گام های بلند تری بردارید.
  • برای برند خود یک طرح جالب و مفهومی انتخاب و نقد کنید. این روش های ورژن قدیمی تر ویدیوها در رسانه های اجتماعی است. به علت سرگرم کننده بودن آنبهتر در ذهن می ماند و اگر به خوبی پیاده شود به سمت برند شما توجو زیادی را روانه خواهد کرد.
  • به سمت فروش محصولات با ارزش و خاص بروید. برای فروش بیشتر، به حرکت وا داشتن محصول در بازار شلوغ ، به نوع کالا بستگی دارد.زمانی که رقیبان تان مشغول فروش کالای مشابهی هستند، با تغییر در نوع کالا می تواند طرفدار های بیشتری پیدا کند.
  • با یکی از اشخاص تاثیرگذار در کسب و کار تان صحبت کنید. برای متفاوت بودن محتوای سایت تان، با یکی از فعالان صنف خود که دارای جایگاه ویژه و وجهه ی مثبتی است، مصاحبه کنید.پس نقد و بررسی  محصول را نادیده نگیرید.

بازاریابی اينترنتی محتوا

  • – نظرات خود را به عنوان کاربر مهمان درج کنید. درج نظر در سایت های مشابه سایت تان، از موثرترین روش هاست که در بازاریابی اينترنتی محتوا باید انجام داد!
  • فایل های تصویری برای محصول تان بسازید. ویژگی های یک ویدئوی جالب را برای ساخت ویدئوی مورد نظرتان بررسی کنید و سپس فایل تصویری مزتبط با محصول خود را تهیه کنید. با اشتراک گذاری این ویدئوها در شبکه های اجتماعی مخاطبین زیادی پیدا می کنید.
  • در وب سایت خود یک بلاگ بگنجانید. تولید نوشته ها ارزشمند و مفید، یکی از آسان ترین و ارزان ترین روش ها برای جذب مشتریان جدید است. نوشته ها قابل بحثی در بلاگ خود قرار بدهید. بهترین روش برای شناساندن برند شما، تولید اين محتواهای مباحثه برانگیز است که هم طرفداران و هم مخالفانی دارد.البته باید به صورت هوشمندانه این کار را انجام دهید تا تاثیر بدی بر روی کسب و کار و یا محصول تان نداشته باشد.
  • در یوتیوب یک کانال بسازید. می توانید از نقد و بررسی محصول خود ویدیوهای کاربردی تولید کنید و آن را به اشتراک بگذارید. ویدیوهای آموزشی نیز می تواند یکی از گام های خوب باشد. اهمیت ویدیو مارکتینگ را نادیده نگیرید!
  • از آدرس ایمیل ها لیستی تهیه کنید. بر همه مهم بودن بازاریابی اينترنتی ایمیلی و منفعت آن روشن است. مطالعات نشان می دهد برای هر ۱ دلاری که برای بازاریابی اينترنتی ایملی هزینه کنید به طور میانگین چهل دلار برگشت خواهیم داشت.

تبلیغات پولی یا شارژی

  • تبلیغ فیسبوکی داشته باشید. اکنون زمان آن است که فعالیت های تان در فیسبوک به چشم آید . البته هنگامی که ختم به فروش محصولات تان شود، این تلاش های چشمگیر تر می شوند.
  • در گوگل برای كيوردهای کلیدی هزینه کنید. به اندازه سرعت کلمه های کلیدی هیچ روش تبلیغاتی دیگری نتیجه نمی دهد. شما باید از طریق این پلتفرم روش های بالارفتن ترافیک را بیاموزید.
  • بنر های تبلیغاتی در وب سایت ها بگذارید. این قببیل تبلیغات نیز می تواند بسیار موثر باشد. ولی باید به درستی استفاده کردن از این روش را هم بلد باشید.
  • در توییتر، توییت کنید. از روشهای توییتر برای تبلیغات استفاده نمایید. توییت های تان را به اشتراک بگذاربد و فعالیت های تان را بالارفتن دهید.

فعالیت های غیر اینترنتی

  • غرفه ای اجاره نمایید. به اندازه ارتباط مستقیم با یک یک مشتریان و فروش مستقیم هیچ روش دیگری موثر نیست. علی الخصوص هنگامی که در شروع فعالیت خود هستید و روش های مختلف برای فروش را انجام نداده اید.
  • حضوری فعال در اجتماعات محلی داشته باشید. محصولات خود را با سود بسیار کم برای فروش قرار دهید و با این کار دوستان را با برند خود آشنا سازید. علاوه بر این، با حضور در اجتماع ها علاوه بر مصاحبه با صاحبان کسب و کار و شناسایی بازار هدف، می توانید کارت های ویزیت را رد و بدل کنید.
  • در جلسات و همایش ها با دوستان جدیدی آشنا شوید. با صاحبان مشاغل ارتباطات خود را بالارفتن دهید. با این فعالیت ها برند تان را ارتقا دهید.
  • به صورت عمده محصولات خود را بفروشید. شما با این کار فرصت فروش محصولات تان را به خرده فروشان خواهید داد. ( از فروش محصولات فروشندگان دیگر نیز به شما بهره می رسد. )
  • در مکان های مختلف به فروش محصولات خود بپردازید. به نمایش درآوردن محصولات در جا های مختلف، یک روش سرگرم کننده است. به عنوان مثل می توانید هم سفر کنید و هم دیگران را از محصول تان با خبر سازید.
  • یک تیم فروش دست و پا کنید. در دست گرفتن نبض بازار، بعد از دست یابی به اولین فروش کمی به نظر مشکل می آید. و این مسئله وقتی به غرنج تر می شود که شما به تنهایی به فروش محصول های مناسب به وب سایت خود اقدام کرده اید. مخصوصا این که محصول شما جز کالاهای مصرفی نیست و نیاز به متقاعد کردن مشتری برای فروش دارد.

تبلیغات سنتی

  • – در نمایشگاه ها فعال شرکت داشته باشید. این مورد می تواند تاثیر بسیار عمیقی روی کسب و کار تان داشته باشد. مخصوصا این که شما منبع اصلی و تولیدکننده ی یک محصول باشید. بازاریابی اينترنتی منزل به منزل را تجربه نمایید. به ندرت این بازاریابی اينترنتی انجام می شود. اما برای خدمات و محصولاتی که به شماره اشتراک نیازمند است و یا کالاهای دیجیتال و فیزیکی می تواند مفید واقع شود.
  • تبلیغات کاغذی کنید. پیشنهاد تبلیغات کاغذی و چاپی در روزگاری که تبلیغات اینترنتی حرف اول را می زند، نا متعارف به نظر می آید. دلیل لین که این پیشنهاد را دادیم نیز اين است! برخي وقت ها یک روش متفاوت جواب می دهد.
  • اسپانسر بشوید. برای وقایع مختلف اسپانسر شدن روشی قدیمی است که هم می تواند بسیار مفید باشد و هم می تواند صدمه رسان باشد.
  • به پخش تراکت بپردازید. نامه ها و تراکت ها، با وجود محبوبیت بازاریابی اينترنتی آنلاین، همچنان می توانند به فروش کمک کنند.
    از تبلیغات محیطی استفاده نمایید. اگر می خواهید به فروش دست یابید و روش های سنتی را بیشتر می پسندید، بیلبوردها می توانند گام خوبی برای رسیدن به هدف تان باشند.

بازاریابی اينترنتی و فروش محصول و محصولات

دیگر روش های بازاریابی اينترنتی

  • از بستگان و دوستان تان آغاز کنید. از سریع ترین روش هایی که می توانید به اولین فروش خود دست یابید ارتباط با دوستان و بستگان است.شاید شما علاقه مند به خرید محصولات تان توسط بستگان تان نباشید، ولی این امر منجر به تبلیغات دهان به دهان می شود و بسیار سودمند است.
  • در انجمن ها شرکت داشته باشید. یکی از بهترین راه های معرفی محصولات تان به مخاطبان تان شرکت در فروم های آنلاین است.
  • در وب سایت های فروش کالا، محصول خود را در معرض فروش قرار دهید. قرار دادن محصول در سایت های فروش کالا نیز یکی از آسان ترین روش ها برای طراحی سايت کسب و کار خوب است. امکان حضور آنلاین با این روش برای تان فراهم می آِد.
  • برای محصولات تان کوپن تخفیف در نظر بگیرید. کوپن ها یکی از ابزارهای قدرتمند نگه داشتن و جذب مشتری هستند. همچنین باید دقت داشته باشید که استفاده از تخفیف استراتژی فروش کالا را لطمه نزند.
  • در بازاریابی اينترنتی دیگران را شرکت دهید. برای فروشگاه های آنلاین، بازاریابی اينترنتی وابسته می تواند یک کانال شگفت انگیز فروشی را مهیا کند. در این روش وقتی موفق می شوید که نوع فروش و پرداخت پورسانت به فروشنده زیرمجموعه تان را به خوبی مدیریت کنید.
  • با تولید کننده های محصولات ارتباط داشته باشید. این مورد نیز اهمیت بالایی دارد. و سهم بزرگی در منافع تان دارد. چون داشتن ازتباط با تولید کنندگان معتبر می تواند برای کار و فعالیت تان سودمند باشد.
  • به بازدید کنندگان وب سایت تان اعتماد و امنیت را القا کنید. جلب اعتماد خریداران وب سایت، مانعی است که بیشتر فروشگاه های آنلاین با آن مواجه هستند .هنگامی که اطمینان حاصل نمودید که سایت شما یک وب سایت مورد اعتماد است، آن گاه می توانید به اقزایش فروش محصولات تان بیندیشید.
  • در سایت تان از زبان های مختلف استفاده کنید. استفاده از زبان های مختلف، به منظور فراگیر بودن سایت، می تواند مفید باشد. چون در این صورت دوستان مختلفی با زبان ها و ملیت های گوناگون می توانند از وب سایت شما استفاده کنند.
  • قسمتی از کارها را به دیگران بسپارید. در ابتدای کار، باری سنگین بر روی شانه هایتان احساس می کنید. تقسیم وظایف در این گام خیلی مهم است. اکنون باید تصمیم بگیرید که برای رسیدن به فروش بیشتر و هدف خوب کدام وظیفه را شما انجام بدهید و کدام وظیفه را دیگران انجام دهند.
  • بعد از اینکه تمامی مراحب فروش را پشت سر گذاشته اید، باز هم به استمرار و سخت کوشی نیازمندید و به یاد داشته باشید که فقط با ایستادگی شما این مسیر طولانی و پیچیده فروش به مقصد خواهد رسید.

ترجمه تم لاین

 

[ad_2]

Source link