بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام – سری اول

آیا می دانید بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام چگونه است و چگونه باید از اینستاگرام در کسب و کار خود بهره جویید؟ آیا واکنش مناسب با برندتان دریافت نموده اید؟ آیا می دانید چگونه باید به دنبال کنندگان خود در اینستاگرام بیافزایید؟

اینستاگرام روشی مناسبی برای ارتباط با مصرف کنندگان فعالیت های اجتماعی شماست. هم اکنون ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در اینستاگرام  وجود دارد و روزانه ۱ میلیارد عکس لایک می شود. استفاده از ایسنتاگرام برای مقاصد تجاری به روش مناسب موجب می شود تا بتوانید به موفقیت فوری ویروس وار در بازاریابی خود دست یابید. بکارگیری اشتباه آن نیز برای وبسایت جوان شما چیزی جز شکست در پی نخواهد داشت.

آیا از ایسنتاگرام برای بیان تصویری برند خود به دنبال کنندگان و تعامل فوری با آنان صرف نظر از اینکه چه کسانی هستند؛ استفاده می کنید؟

اگر تازه واردید و خواهان آنید که بر شمار دنبال کنندگان خود در اینستاگرام بیافزایید؛ تا پایان این مقاله با آپادانا همراه باشید ما برای شما ۱۰ نکته مهم جمع آوری کرده ایم تا به برند خود اصلات ببخشید:

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

از هشتگ استفاده کنید

هشتگ های (#) بخش مهمی را در اینستاگرام تشکیل می دهند. هشتگ عمده ترین راهی است که کاربران می توانند از طریق جستجو موبایل خود شما را بیابند. هشتگ های مورد استفاده شما باید شامل نام تجاری شما درهشتگ های پست باشد. همچنین می توانید برای راه اندازی کمپین رقابتی خود از هشتگ های منحصربه فرد استفاده کنید این تاکتیک هم باعث افزایش رقابت می شود وهم  برای مصرف کنندگان تگ مجزایی ایجاد می کند تا به سایر شرکت کنندگان بپیوندند پس برای بازاریابی اینترنتی در ایسنتاگران برای معرفی محصولات یا سبک زندگی  حتما از هشتگ های عمومی استفاده کنید.

بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

محصولات و خدمات خود را نمایش دهید

در استفاده از تصاویر خلاق باشید و از فیلترهای عکس برای پارتیشن بندی تصاویر و ترفندهای عکاسی  و محصولات خودرا بصورت خلاقانه نمایش دهید نظیرusa pilot pen مثال مناسبی از این دست است این شرکت از تصاویر یادداشت های دستنویس  را برای تبلیغ خودکارهای خود استفاده می کند.و همچنین می توانید برای نمایش محصولات خود آن ها را در زمینه های واقعی به نمایش بگذارید، برای مثال در پوشاک، عکس لباس را بر تن یک فرد در یک فضای واقعی و طبیعی نشان دهید نه در ویترین یا چوب لباسی! چون در این صورت مخاطبان شما با آن محصول ارتباط بیشتری کند با اینستاگرام به شما امکان می دهد تا ویدئوهای کوتاه ۱۵ ثانیه تهیه  کرده و در اینستاگرام قرار دهید از این رو از محصولات و خدمات ویدئو های جالب تهیه کنید و در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

مسابقه ایسنتاگرامی برگزار کنید

مسابقه ای در اینستاگرام ترتیب ببنید و با استفاده از رقابت هشتگی که جدیدترین و جالب ترین روش برای بدست آوردن محتوا متنی بر کاربر و سرگرم کردن فالوور است. دنبال کنندگان به سادگی تصاویر با هشتگ شما آپلود می کنند و به شما اجازه می دهند آنها را در گالری فیسبوک و یا وبسایت خود قرار دهید؛ جایی که بتوانند برای تعیین برنده رای گیری کنند.  یا به گونه ای دیگر رقابتی در اینستاگرام میزبانی کنید و جوایز جالبی در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که جوایز محرک فالوررها برای ورود به فروشگاه شما و اشتراک گذاری آن به میان دوستانشان است

پست های های خود را بهبود ببخشید

صرف از نظر تعداد فالوورهایتان، بطور مداوم پست بگذارید. این کار باعث می شود برند شما در چشم فالوررها منظم جلوه کند. تعداد پست خود را تعیین کنید؛ شاید لازم باشد ۲-۳ بار در هفته پست بگذارید و با مشاهده حساب خود تعداد دفعات پست خود را تعیین کنید. هیچ برندی دارای زمانبندی یکسان برای قرار دادن پست در اینستاگرام نیست. با استفاده از ابزارهای تحلیلی، ببنید چه زمانی لایک و کامنت دریافت کرده اید و از هشتگ های تان استفاده شده است تا در این زمان فعال محتوای تازه پست کنید.

از تکنیک های بیشتری استفاده کنید

در پست های تصاویر و ویدئو خود برای افزایش بازدید و سرگرمی فالوورها تقاضای کامنت کنید. و نظر فالوروهای خود را درباره پست جدیدی که ایجاد کردید، بپرسید. همچنین می توانید درباره کسب و کار خود و محصولات از آنها بپرسید: به عنوان مثال از فالورهای خود درباره محصول شما چنانچه آنرا خریداری و امروز استفاده نموده اند؛ بپرسید. و با افزودن یک هشتگ منحصربه فرد و  به مصرف کنندگان  اجازه دهید تا تصاویر نحوه استفاده خود از کالا شما را با یک دیگر به اشتراگ بگذارند.

سخن آخر

آنچه که تاکنون درباره بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام گفته شد؛ خلاصه ای از مواردی است که به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه از اینستاگرام استفاده کنید و چه عاملی سبب پیوند بهتر آن با کسب و کارتان خواهد شد. این نکات را به کار بگیرید و موفقیت واقعی در بازاریابی بصری موبایل نظاره گر شوید

mobile_friendly-720x340.png

بیست رمز و راز نا گفته در مورد سایت موبایل و کاربران

mobile friendly Website

[ad_1]

هر مقاله و کتاب در زمینه بازاریابی در فضای آنلاین و با تیترهای مثل دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو سایت یا بازاریابی دیجیتال را بخوانید، اکثرا در مورد اهمیت دستگاه های تلفن همراه  و اینکه امروزه هر کسی دارای یک دستگاه موبایل هستند و بنابراین سایت شما باید اصطلاحا یک سایت موبایل و یا ریسپانسیو باشد صحبت شده است.

ولی نکته این جا است که شاید خیلی از توصیه های ارائه شده، ۱۰۰% دقیق نباشند و یا اینکه خیلی از این توصیه ها، برای همیشه در سینه متخصصین به صورت یک راز باقی خواهد ماند تا به عنوان فوت کوزه گری خودشان مورد استفاده قرار بگیرند.

اطلاعات جالبی در این مورد دارم که می خواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم و می تواند شما را در طراحی یک سایت موبایل راهنمایی کند :

  1. ۹۶ درصد کاربران موبایل های هوشمند، با سایت هایی روبرو شده اند که برای تلفن هوشمند ، طراحی نشده اند. پس شما اگر وب سایت خود را بهینه سازی نکرده اید بسیار عقب هستید.
  2. ۶۷ درصد از کاربران، ترجیح می دهند، از سایت های موبایل محور (ریسپانسیو ) خرید کنند.
  3. ۷۴ درصد کاربران، در صورت موبایلی بودن سایت ها ، دوباره به سایت بر می گردند.
  4.  ۷۹ درصد کاربران که به خواسته های خود در سایت های غیر موبایل نمی رسند، در سایت های دیگر، به دنبال اطلاعات دلخواه می گردند.
  5. ۵۲ درصد کاربران، بیان کرده اند که تجربه بد موبایل، باعث شده است، تمایل کمتری به استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر پیدا کنند.
  6. و حتی اگر کاربران از وب سایت خوششان بیاید، ۵۰ درصد کاربران، کمتر از خدمات و محصولات شرکت دارای سایت غیر موبایلی، استفاده می کنند.
  7. ۴۸ درصد کاربران، بیان کرده اند که سایت های دارای بهینه سازی کم برای موبایل، باعث آزار و عصبانیت آنها شده است. ۳۶ درصد فکر می کردند که زمان خود را هدر داده اند.
  8. ۴۸ درصد کاربرانی که گزارش کرده بودند، سایت شرکت، عملکرد خوبی در تلفن های هوشمند ندارد، فکر می کردند، این مسئله از عدم توجه شرکت به تجارتش، ناشی می شود و برای مشتری ارزشی قائل نیستند!

 

[ad_2]

Source link

بازاریابی اینترنتی

روش های بازاریابی اینترنتی

انواع روش های بازاریابی اینترنتی در گذشته وقتی کسی میخواست مغازه ای باز کند، به این توجه می کرد که خیابان مورد نظر اصطلاحا “پاخور” خوبی دارد یا نه! وقتی کسی میخواست تبلیغات تراکت پخش کند در شلوغ ترین مکان ها این کار را انجام می داد.
وقتی ما در عصر اطلاعات هستیم، مطمئنا فضای مجازی هم مهمترین بخش از زندگی و کار مارا تشکیل خواهد داد و روزانه وقت زیادی از همه انسان ها در اینترنت می گذرد، پس برای تبلیغات به جای روش سنتی بهتر است از شلوغی سایت ها استفاده کرد.
بازاریابی شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک با میلیون ها کاربر روزانه مطمئنا بازخورد بهتر از روش های سنتی جواب خواهد داد.
بازاریابی اینترنتی در حال حاضر یکی از مهمترین، ارزانترین و موثرترین ابزار افزایش ترافیک و فروش است.در ایران حدود ۳۶ میلیون کاربر اینترنت داریم و این برای جامعه سنتی ایران رقم بسیار عالی است و مطمئنا روز به روز در حال افزایش است.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

برخی از روش های بازاریابی اینترنتی عبارتند از: 
ویدیو مارکتینگ
– سایت هایی مثل یوتیوب و آپارت که به منظور اشتراک ویدئو تاسیس شده اند مکان مناسبی برای پخش تبلیغات شما هستند. این تبلیغات می تواند همراه با یک فیلم آموزشی و یا موارد دیگر باشد.
این نکته را مدنظر داشته باشید که مردم برای دیدن تبلیغات شما وارد سایت ها نمی شوند! باید فایده ای به مردم برسانید و تبلیغات شما در همین راستا باشد.
سوشیال مارکتینگ
تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و یا پیام رسان هایی مثل تلگرام با حدود ۴۰ میلیون کاربر در ایران تاثیر بسزایی در افزایش ترافیک شما دارند.
در استراتژی های جدید شرکت گوگل، حضور در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و گوگل پلاس تاثیر زیادی بر رتبه بندی سایت شما دارد.
یکی از بهترین تکنیک های تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی، استفاده از تبلیغات ویروسی است. یک کلیپ جالب با موضوع کار خودتان درست کنید (کلیپ کوتاه) و آن را در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید. مطمئن باشید در صورتی که کلیپ شما جالب باشد، مردم زحمت پخشش را خواهند کشید.
بنر مارکتینگ
بنر های کلیکی، بنرهای معمولی و … باعث برند شدن سایت یا محصول شما می شوند.
ایمیل مارکتینگ
تحقیقات نشان داده است که حداکثر ۱% از افرادی که وارد سایت شما می شوند در اولین ورود خرید می کنند، بنابراین لازم است که شما در حین ورود افراد به سایت، به نوعی ارتباط با آنها را برقرار کنید و با دادن مثلا یک فایل آموزشی، ایمیل آنها را دریافت کنید(مقاله صفحه فرود را مطالعه کنید).
ارتباط شما با مشتریان از طریق خبرنامه ها می تواند در آینده ای نزدیک آنها را به خرید از شما تشویق نماید.
تولید محتوا(بازاریابی محتوا)
ذکر دوباره این نکنه ضروری است که مردم برای دیدن تبلیغات شما وارد سایت نمی شوند! آنها دنبال منافع خود هستند و این منافع در سایت ها عموما با ایجاد محتوای مناسب تامین می شود. پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه محتوای پربازدید تولید کنیم را مشاهده کنید.
سعی کنید خود را جای بازدید کننده بگذارید و ببینید چند دقیقه حاضرید در سایت خودتان بچرخید؟ حالا برای بازدید کننده مطلب بنویسید و مطالبی مانند آموزش طراحی سایت و سئو در بخش آموزشی در سایت قرار دهید.

ویدیو مارکتینگ

بهترین روش سئو سایت

ویدیو مارکتینگ

راز بهینه سازی سایت

بهترین روش سئو سایت: یک راز سئو سایت این است که استفاده از فیلم ها می تواند تاثیر مهمی در افزایش بازدید سایت شما داشته باشد.

چگونه از فیلم بهترین استفاده را در سئو سایت ببریم؟

اولین قدم این است که فیلمی کوتاه در مورد کسب و کار خودتان بسازید. اینکه این فیلم را چگونه بسازید تا مخاطب بیشتری جذب کند نیازمند مقاله دیگری است ولی می توانید با جستجو در اینترنت با اصول این کار آشنا شوید. باید تصمیم بگیرید که ویدئو خودتان را در کجا می خواهید قرار بدهید، در آپارات؟ یوتیوب و یا دیگر سایت های اشتراک ویدئو؟ هر کدام از این سایت ها قوانین خودشان را دارند و برای اینکه مخاطب بیشتری جذب کنید باید با ساختار آنها آشنا باشید.

به طور کلی موارد زیر را بهترین روش سئو سایت بررسی کنید:

  • چگونه اغلب این ویدیو مشاهده شده است.
  • چه مدت زمان نیاز است برای مشاهده این ویدئو.
  • تعداد نظر و رتبه بندی مثبت.
  • تعداد مشترکان.
  • چگونه اغلب این ویدئو به لیست پخش اضافه شده است.
  • چگونه اغلب این ویدئو بر روی وب جاسازی شده بود.

 

برای اینکه موتورهای جستجو ویدئوی شما را سریع تر پیدا کنند موارد زیر را رعایت کنید:

استفاده از کلمات کلیدی:

همانطور که استفاده از کلمات کلیدی در طراحی سایت اهمیت بالایی دارد، در معرفی ویدئو ها هم تاثیر بسزایی دارد. بنابراین ابتدا سعی کنید در سایت خودتان و در مقاله ای که ویدئو را معرفی کرده اید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید و سپس در سایت یوتیوب و آپارات نیز کلمات کلیدی را به شکل مناسب به کار ببرید. وقتی از کلمات کلیدی در طراحی سایت و یا اشتراک گذاری ویدئو استفاده می کنید، ربات های موتو جستجو راحت تر آنها را پیدا می کنند و در نتایج جستجو قرار می دهند. همچنین سعی کنید عنوانی که برای ویدئو خود انتخاب می کنید با کلمات کلیدی همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر در مورد سئو سایت می خواهید یک ویدئو آموزشی بگذارید، بهتر است عنوان ویدئو “آموزش سئو سایت” باشد.

شرح کامل در مورد ویدئو در سایت اشتراک گذاری:

بدیهی است که ربات موتور جستجو نمی تواند فیلم را تماشا کند، بنابراین کلمات کلیدی در طراحی سایت، در معرفی ویدئو در یوتیوب و آپارات و همچنین نوشتن شرح مناسب در سایت اشتراک گذاری ویدئو می تواند به ربات کم شایانی بکند. مثلا همین عنوان ”  بهترین روش سئو سایت “

برچسب ها:

هنگامی که یک ویدئو را آپلود میکنید، برچسب ها خیلی مهم خواهد بود. همچنین باید توجه کنید  که چگونه ویدئو های خود را باید دسته بندی کنید.

 

نقشه سایت sitemap:

ایجاد نقشه در سایت به ربات ها نشان می دهد که یک ویدئو در سایت شما است و آن را سریعتر پیدا می کند. در نهایت، schema.org نیز یک راه عالی برای اطمینان پیدا کردن از یک ویدیو بهینه شده است. این نشانه گذاری HTML  اطلاعات اضافی را در اختیار رباتها (به خصوص توصیف های ویدئویی خود را) قرار می دهد در پایان باید گفت ویدیو مارکتینگ یکی از بهترین روش های بهینه سازی سایت می باشد که هرگز آن را فراموش نباید بکنید.

محتوای پر بازدید

محتوای پربازدید چگونه است؟

چگونه محتوای پربازدید تولید کنیم؟ از آنجایی که بیشترین بازدید کننده هر سایت از طریق موتورهای جستجو وارد سایت می شوند و بازدید کنندگان نیز به دنبال مطالب مفید هستند، پس تولید محتوا می تواند یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب بیشتر باشد. هر سایتی با توجه به موضوعی که دارد می تواند محتواهای مختلف تولید کند، من اینجا به طور کلی محتوای پر بازدید را معرفی می کنم: ادامه مطلب …