پنالتی گوگل

پنالتی گوگل چیست؟

پنالتی گوگل (google penalize) به طور خلاصه یعنی هر دلیلی که باعث شده گوگل در نتایج جستجو، سایت شما را به عقب ببرد. البته این عقب رفتن از صفحه ۵ به بعد مطرح نیست ولی اگر شما صفحه ۱ بودید و بدون دلیل مشخص به صفحه ۲ رفتید پنالتی شدید. پنالتی ها ممکنه در وب مستر تولز به شما اطلاع داده بشود یا نشود که در ادامه توضیح خواهم داد. دقت فرمایید این موارد پس از ثبت سایت در گوگل می باشد.

پنالتی گوگل

مواردی که ذکر می شود در طراحی سایت ، بهینه سازی و سئو سایت باید به شدت مورد توجه قرار بگیرد. به طور کلی افت هر سایت ممکنه به یکی از دلایل زیر رخ می ده:
۱- ابتدا تغییر الگوریتم هوش مصنوعی موتور جستجوی گوگل
۲- رشد طبیعی رقبا

بررسی انواع پنالتی های گوگل

انواع پنالتی از نظر دلیل افت :
۱- کاهش رتبه سایت در نتایج گوگل به دلیل پیروی نکردن از الگوریتم های اعلامی گوگل(الگوریتم پنگوئن)
۲- کاهش رتبه سایت به دلیل پیروی نکردن از الگوریتم گوگل درباره محتوا(الگوریتم پاندا)
۳- کاهش رتبه به دلیل تغییر الگوریتم (این مور جزء پنالتی ها حساب نمیشه)
۴- کاهش رتبه سایت به دلیل کپی برداری از رقبا
۵- کاهش رتبه سایت به دلیل Bug های گوگل(این مساله مربوط به ایرادات الگوریتم های گوگل است که خیلی سریع برطرف می شود)
۶- کاهش رتبه سایت به علت اشتباه وب مستر(مثل کد نویسی های اشتباه)

میزان پنالتی گوگل :
۱- در حال اول کاهش رتبه در جستجوی موضوعات رقابتی از صفحه ۱ به صفحه ۲٫
۲- کاهش رتبه در جستجو از صفحه ۱ به صفحه ۵ به بعد
۳- کاهش رتبه به دلیل “رقص گوگل” یا همون Freshness

انواع پنالتی از نظر اعلام هشدار

۱- پنالتی گوگل بدون هشدار
در این حالت گوگل هیچ هشداری به شما نمی دهد و البته این سیاست همیشگی گوگل هست که بدون سر و صدا تخلفات را شناسایی می کند.
مطمئنا اگه گوگل همه دلایلی که باعث افت سایت شده رو بگوید، خیلی ها هستند که می توانند راه های فرار را پیدا کنند و گوگل را دور می زنند(همین الان هم خیلی ها این کار هارو می کنند)

۲-پنالتی گوگل با هشدار در وب مستر تولز
در این حالت در وب مستر تولز هشدار دریافت می کنید و راه حل برطرف شدن اشکال وارد شده را هم به شما اطلاع می دهند.

چطور پنالتی گوگل را برطرف کنیم؟

اول باید با توجه به مطالب بالا نوع پنالتی را پیدا کنید و بعد اقدامات زیر را انجام بدید:
۱- کاهش رتبه کل صفحات سایت
در این مورد موارد زیر رابررسی کنید.

۱- چه مقدار کپی کردید

۲-روش لینک بیلدینگ شما چطور بوده

۳-تغییر محتوای سایت(خودکار یا دستی و …)

۴-تغییر کد های سایت

۵- ربات ها برای دسترسی به سایتتون مشکلی ندارند؟

۶-از چه دستگاهی کاهش رتبه پیدا کردید(موبایل-pc و …)

۷- هک سایت

۸- خرید بک لینک

ب – افت یک صفحه خاص یا صفحات محدود از سایت
در این موارد باید به تگ ها، title و کلمات کلیدی نگاه کنید و ببینید جایی اشتباهی کردید یا نه. این موارد معمولا به خاطر آپدیت های گوگل هست.
در مقاله بعدی نحوه خروج از پنالتی گوگل را آموزش خواهم داد.

بازاریابی اینترنتی

روش های بازاریابی اینترنتی

انواع روش های بازاریابی اینترنتی در گذشته وقتی کسی میخواست مغازه ای باز کند، به این توجه می کرد که خیابان مورد نظر اصطلاحا “پاخور” خوبی دارد یا نه! وقتی کسی میخواست تبلیغات تراکت پخش کند در شلوغ ترین مکان ها این کار را انجام می داد.
وقتی ما در عصر اطلاعات هستیم، مطمئنا فضای مجازی هم مهمترین بخش از زندگی و کار مارا تشکیل خواهد داد و روزانه وقت زیادی از همه انسان ها در اینترنت می گذرد، پس برای تبلیغات به جای روش سنتی بهتر است از شلوغی سایت ها استفاده کرد.
بازاریابی شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک با میلیون ها کاربر روزانه مطمئنا بازخورد بهتر از روش های سنتی جواب خواهد داد.
بازاریابی اینترنتی در حال حاضر یکی از مهمترین، ارزانترین و موثرترین ابزار افزایش ترافیک و فروش است.در ایران حدود ۳۶ میلیون کاربر اینترنت داریم و این برای جامعه سنتی ایران رقم بسیار عالی است و مطمئنا روز به روز در حال افزایش است.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

برخی از روش های بازاریابی اینترنتی عبارتند از: 
ویدیو مارکتینگ
– سایت هایی مثل یوتیوب و آپارت که به منظور اشتراک ویدئو تاسیس شده اند مکان مناسبی برای پخش تبلیغات شما هستند. این تبلیغات می تواند همراه با یک فیلم آموزشی و یا موارد دیگر باشد.
این نکته را مدنظر داشته باشید که مردم برای دیدن تبلیغات شما وارد سایت ها نمی شوند! باید فایده ای به مردم برسانید و تبلیغات شما در همین راستا باشد.
سوشیال مارکتینگ
تبلیغات مستقیم و غیر مستقیم در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و یا پیام رسان هایی مثل تلگرام با حدود ۴۰ میلیون کاربر در ایران تاثیر بسزایی در افزایش ترافیک شما دارند.
در استراتژی های جدید شرکت گوگل، حضور در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و گوگل پلاس تاثیر زیادی بر رتبه بندی سایت شما دارد.
یکی از بهترین تکنیک های تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی، استفاده از تبلیغات ویروسی است. یک کلیپ جالب با موضوع کار خودتان درست کنید (کلیپ کوتاه) و آن را در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید. مطمئن باشید در صورتی که کلیپ شما جالب باشد، مردم زحمت پخشش را خواهند کشید.
بنر مارکتینگ
بنر های کلیکی، بنرهای معمولی و … باعث برند شدن سایت یا محصول شما می شوند.
ایمیل مارکتینگ
تحقیقات نشان داده است که حداکثر ۱% از افرادی که وارد سایت شما می شوند در اولین ورود خرید می کنند، بنابراین لازم است که شما در حین ورود افراد به سایت، به نوعی ارتباط با آنها را برقرار کنید و با دادن مثلا یک فایل آموزشی، ایمیل آنها را دریافت کنید(مقاله صفحه فرود را مطالعه کنید).
ارتباط شما با مشتریان از طریق خبرنامه ها می تواند در آینده ای نزدیک آنها را به خرید از شما تشویق نماید.
تولید محتوا(بازاریابی محتوا)
ذکر دوباره این نکنه ضروری است که مردم برای دیدن تبلیغات شما وارد سایت نمی شوند! آنها دنبال منافع خود هستند و این منافع در سایت ها عموما با ایجاد محتوای مناسب تامین می شود. پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه محتوای پربازدید تولید کنیم را مشاهده کنید.
سعی کنید خود را جای بازدید کننده بگذارید و ببینید چند دقیقه حاضرید در سایت خودتان بچرخید؟ حالا برای بازدید کننده مطلب بنویسید و مطالبی مانند آموزش طراحی سایت و سئو در بخش آموزشی در سایت قرار دهید.

ثبت نقشه سایت در گوگل

ثبت نقشه سایت در گوگل

ثبت نقشه سایت در گوگل به منظور ارتقای رتبه شما در جستجوی های گوگل صورت می گیرد. برای ثبت نقشه سایت در گوگل باید مراحل زیر را طی کنید. همانطور که گفته شد برای سئو سایت باید بعد از طراحی سایت ابتدا سایت خود در گوگل ثبت کنید ( مقاله ثبت سایت در گوگل را مطالعه کنید ) سپس عمل ثبت نقشه سایت در گوگل را انجام دهید.

ابتدا به لینک Google WebMaster Tools بروید و با اکانت خود وارد شوید(در صورتی که هنوز اکانت گوگل ندارید ثبت نام کنید). پس از ورود صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد:

ثبت نقشه سایت در گوگل

ثبت نقشه سایت در گوگل

 

در مستطیل وسط صفحه آدرس سایت خود را(به عنوان مثال http://apaweb.ir) را وارد کنید و گزینه Add Property را کلیک کنید تا وارد صفحه ای بعدی (عکس زیر) شوید:

ثبت نقشه سایت در گوگل

 

در این بخش گوگل یک فایل را به شما می دهد تا آن را در سایت خود آپلود کنید و پس از آپولد برای تایید بر روی لینک خط سوم کلیک کنید تا آن فایل که آپلود کردید باز شود. (حتما فایل را در روت سایت آپلود کنید، در صورتی که آپلود را درست انجام ندهید پس از کلیک روی لینک خط سوم با خطا روبرو خواهید شد).
پس از اطمینان از آپلود، دکمه Verify را کلیک کنید.
سپس باید نقشه را نیز به گوگل معرفی نمائید برای اینکار باید وارد پیشخوان سایت در قسمت Google Webmaster Tools بشوید و سپس از بخش Sitemaps بر روی گزینه add کلیک کرده و آدرس نقشه سایت را وارد کرده و تائید را بزنید تا عملیات انجام گیرد

 

seo

۱۰ نکته کلیدی در سئو سایت

۱۰ کلید در سئو سایت :

کلید ۱ : قبل از هر اقدامی و همچنین قبل از ثبت سایت در موتور جستجو، باید محتوای سایت خودتان را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر سایت شما در مورد طراحی سایت و یا بهینه سازی سایت است، باید مطالبی در این مورد در روی سایت خودتان قرار دهید. این مطالب باید شامل عکس، فیلم، و همچنین متن باشد. در نظر داشته باشید که اگر پایه و اساس وب سایت شما عکس است (مثل گالری های مجازی)، باید علاوه بر اینکه موارد مربوط به بهینه سازی عکس ها را رعایت کنید، از متن های مناسب همان عکس هم استفاده کنید. علاوه بر این، عنوان سایت را مناسب انتخاب کنید، به عنوان مثال ما برای سایت خود از عناوین طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی و بهینه سازی سایت استفاده کرده ایم. برای اطلاعت بیشتر در این زمینه مقاله ی چگونه محتوای پربازدید را تولید کنیم را مطالعه کنید.

seo

seo

کلید ۲: بهره گیری از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت و همچنین متن مقاله. در استفاده از کلمات کلیدی افراط نکنید زیرا این کار باعث شک ربات های جستجو می شود.

کلید ۳: ثبت لینک سایت در دایرکتوری ها. دایرکتوری ها سایت هایی هستند که شما می توانید اکثرا به صورت رایگان و یا با هزینه اندک لینک سایت خودتان را در آنها قرار دهید ( بک لینک رایگان ) تا در صورت جستجوی کاربران در آن سایت، لینک سایت شما نمایش داده شود.

کلید ۴: استفاده از آنالیز گوگل در طراحی سایت

مطمئنا مهمترین موتور جستجو گوگل است و هنگامی که از ابزارهای آنالیز گوگل برای سایت خود استفاده می کنید حتما نتایج بهتری خواهید گرد.

گوگل آنالیز برنامه ای است که آمار و ترافیک بازدید کنندگان وب سایت را آنالیز می کند و گزارش هایی از ترافیک سایت به شما می دهد. این گزارش ها علاوه بر اینکه برای شما کارکرد دارند، برای خود گوکل هم کارکرد ویژه ای دارند.

کلید ۵: ایجاد نقشه سایت sitemap

به طور ساده و خلاصه، نقشه سایت یعنی شما تمام لینک های سایت خودتان را در یک صفحه قرار دهید تا بازدید کننده به راحتی بتواند کل عناوین صفحات شما را ببیند. این کار را می توانید به صورت خیلی ساده و یا به صورت گرافیکی و زیبا انجام دهید.

کلید ۶: استفاده از سایت مپ گوگل

این ابزار هم یکی از ابزارهای مهم گوگل است که در در مقاله ای به آن اشاره خواهیم کرد.

کلید ۷: استفاده از RSS در سایت

RSS و یا Really Simple Syndication به معنی تشکیل ارتباط های بسیار ساده است و می توانید آخرین خبرهای سایت و یا وبلاگ ها را در یک لیست نمایش دهد.

کلید ۸: ثبت سایت در گوگل ( و کل موتورهای جستجو)

با این کار سایت خودتان را به موتورهای جستجو معرفی می کنید، هر چند این کار ضروری نیست ولی باعث می شود خزنده ها زودتر به سایت شما سر بزنند.

کلید ۹: افزایش محتوا به صورت مداوم

بدیهی است که برای موتورهای جستجو، زمان مطالب ایجاد شده شما و همچنین حجم فعالیت های شما در سایت مهم است.

کلید ۱۰: ایجاد لینک در صفحات وب سایت

این کار را با استفاده از عناوینی مثل “طراحی سایت فروشگاهی” و یا “طراحی سایت با جوملا ” انجام دهید و در صفحه اول قرار دهید.

سعی کنید لینک ها شامل کلمات کلیدی باشند. و از تکرار بیخود لینک ها پرهیز کنید.

بک لینک

بک لینک ? آری یا نه مسئله این است.

بک لینک آری یا نه مسئله این است : یکی از روش های سئو سایت برای بهتر دیده شدن سایت در موتورهای جستجو لینک سازی (Link Building) است که به قرار دادن لینک وب سایت در سایت های دیگر می گویند.
در صورتی که بک لینک سازی به صورت صحیح انجام گردد رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بالا می رود و اگر اصول و استاندارد های لازم رعایت نگردد می تواند باعث افت رنکینگ شود.

در این مقاله اصول صحیح بک لینک سازی را آموزش خواهیم داد:

۱- سایت مناسب برای link building چه سایتی است؟

قبل از اینکه link building را شروع کنیم باید وب سایت را از نظر اصول سئو بررسی کنیم تا مشکلی در سئو سایت وجود نداشته باشد. بررسی سایت باید حتما توسط متخخص سئو که به اصول سئو اشراف داشته باشد انجام گیرد. وب سایتی که برای لینک دادن استفاده می کنید باید از لحاظ تولید محتوا در جایگاه مناسبی باشد و موضوع آن مربوط به موضوع وب سایت شما بشد.

بک لینک

کجا بک لینک بگذاریم؟

بهترین مکان ها برای ایجاد بک لینک فروم و تالارهای گفتگوی سایت ها می باشد. می توانید علاوه بر درج مطالب آموزشی خود در این مکان ها، لینک سایت خود را قرار دهید و همچنین در امضاء انجمن و پروفایل لینک وب سایت خود را قرار دهید.

زمان بک لینک 

قرار دادن لینک ها باید به طور عادی و در تمامی روزهای هفته انجام شود. سعی کنید تعداد بک لینک هایی که می گذارید متعادل باشد و به طور مثال روزی ۴۰ بک لینک و روزی ۴ بک لینک قرار ندهید. بهتر است بک لینک گذاری در ساعات کاری شرکت ها انجام شود.

تعداد بکلینک

 تعداد بک لینک ها هر چقدر بیشتر باشد بهتر است و البته توجه به کیفیت لینک ها ضروری است. در نظر داشته باشید که بک لینک می تواند اثر منفی بر روی وب سایت بگذارد و به همین دلیل این فعالیت را زیر نظر متخصص سئو انجام دهید چون احتمال دارد با انجام غلط بک لینک گذاری، موتورهای جستجو کار شما را به عنوان تقلب محسوب کنند و افت شدید رتبه پیدا کنید.

کیفیت بک لینکها

به منظور حفظ کیفیت بک لینک ها در بهینه سازی سایت موارد زیر را رعایت کنید:

  • بک لینک با کیفیت و با ارزش : بک لینک ها را در سایت هایی با موضوع مرتبط با سایت خودتان قرار دهید.
  • بک لینکهای متنوع : هرگز بر روی کلمات کلیدی خاصی تمرکز نکنید و بک لینک ها را با کلمات کلیدی مختلفی لینک کنید.
  • بعضی صفحات : لینک ها را در تمام صفحات سایت قرار ندهید.
  • بک لینک دایمی : لینک دادن از داخل مقالات روش خوبی است ولی این کار را مانند سایت ویکی پدیا انجام ندهید.
  • بک لینکهای پست مهمان : لینک هایی که توسط کاربران ایجاد می شوند اعتبار دارند و موتورهای جستجو آنها را به عنوان اسپم شناسایی نمی کنند. تا حد امکان از تبادل لینک دوری کنید.
  • خرید بک لینک : خرید بک لینک خودداری کنید زیرا سایت هایی که اقدام به این کار می کنند مجبور می شوند اصولی از سئو را کنار بگذارند.
ویدیو مارکتینگ

بهترین روش سئو سایت

ویدیو مارکتینگ

راز بهینه سازی سایت

بهترین روش سئو سایت: یک راز سئو سایت این است که استفاده از فیلم ها می تواند تاثیر مهمی در افزایش بازدید سایت شما داشته باشد.

چگونه از فیلم بهترین استفاده را در سئو سایت ببریم؟

اولین قدم این است که فیلمی کوتاه در مورد کسب و کار خودتان بسازید. اینکه این فیلم را چگونه بسازید تا مخاطب بیشتری جذب کند نیازمند مقاله دیگری است ولی می توانید با جستجو در اینترنت با اصول این کار آشنا شوید. باید تصمیم بگیرید که ویدئو خودتان را در کجا می خواهید قرار بدهید، در آپارات؟ یوتیوب و یا دیگر سایت های اشتراک ویدئو؟ هر کدام از این سایت ها قوانین خودشان را دارند و برای اینکه مخاطب بیشتری جذب کنید باید با ساختار آنها آشنا باشید.

به طور کلی موارد زیر را بهترین روش سئو سایت بررسی کنید:

  • چگونه اغلب این ویدیو مشاهده شده است.
  • چه مدت زمان نیاز است برای مشاهده این ویدئو.
  • تعداد نظر و رتبه بندی مثبت.
  • تعداد مشترکان.
  • چگونه اغلب این ویدئو به لیست پخش اضافه شده است.
  • چگونه اغلب این ویدئو بر روی وب جاسازی شده بود.

 

برای اینکه موتورهای جستجو ویدئوی شما را سریع تر پیدا کنند موارد زیر را رعایت کنید:

استفاده از کلمات کلیدی:

همانطور که استفاده از کلمات کلیدی در طراحی سایت اهمیت بالایی دارد، در معرفی ویدئو ها هم تاثیر بسزایی دارد. بنابراین ابتدا سعی کنید در سایت خودتان و در مقاله ای که ویدئو را معرفی کرده اید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید و سپس در سایت یوتیوب و آپارات نیز کلمات کلیدی را به شکل مناسب به کار ببرید. وقتی از کلمات کلیدی در طراحی سایت و یا اشتراک گذاری ویدئو استفاده می کنید، ربات های موتو جستجو راحت تر آنها را پیدا می کنند و در نتایج جستجو قرار می دهند. همچنین سعی کنید عنوانی که برای ویدئو خود انتخاب می کنید با کلمات کلیدی همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر در مورد سئو سایت می خواهید یک ویدئو آموزشی بگذارید، بهتر است عنوان ویدئو “آموزش سئو سایت” باشد.

شرح کامل در مورد ویدئو در سایت اشتراک گذاری:

بدیهی است که ربات موتور جستجو نمی تواند فیلم را تماشا کند، بنابراین کلمات کلیدی در طراحی سایت، در معرفی ویدئو در یوتیوب و آپارات و همچنین نوشتن شرح مناسب در سایت اشتراک گذاری ویدئو می تواند به ربات کم شایانی بکند. مثلا همین عنوان ”  بهترین روش سئو سایت “

برچسب ها:

هنگامی که یک ویدئو را آپلود میکنید، برچسب ها خیلی مهم خواهد بود. همچنین باید توجه کنید  که چگونه ویدئو های خود را باید دسته بندی کنید.

 

نقشه سایت sitemap:

ایجاد نقشه در سایت به ربات ها نشان می دهد که یک ویدئو در سایت شما است و آن را سریعتر پیدا می کند. در نهایت، schema.org نیز یک راه عالی برای اطمینان پیدا کردن از یک ویدیو بهینه شده است. این نشانه گذاری HTML  اطلاعات اضافی را در اختیار رباتها (به خصوص توصیف های ویدئویی خود را) قرار می دهد در پایان باید گفت ویدیو مارکتینگ یکی از بهترین روش های بهینه سازی سایت می باشد که هرگز آن را فراموش نباید بکنید.

سئو سایت

سئو سایت

سئو سایت چیست؟

سئو سایت به طور کلی به انجام فعالیت هایی برای دیده شدن بهتر سایت در موتورهای جستجو گفته می شود. این فعالیت ها شامل موارد زیر می شود:

سئو سایت در محتوا

محتوای سایت ها اولین چیزی است که توسط کاربران دیده می شود ولی این محتوا توسط موتورهای جستجو خوانده نمی شود. موتورهای جستجو کد های داخل صفحات را می خوانند و بر اساس آن جستجو را انجام می دهد. برای اینکه محتوای سایت را برای موتورهای جستجو تعریف کنیم باید موارد زیر را رعایت کنیم

سئو سایت

سئو سایت

تگ های متا در سئو سایت

این تگ ها انواع مختلفی دارد مانند متای توضیحات که باعث می شود جستجوی گوگل توضیحات بیشتری را به جستجو کننده نشان بدهد، متای لغات کلیدی که به موتور جستجو می گوید که کلمات کلیدی در متن وجود دارد و …

عنوان مطلب در سئو سایت

عنوان مطلب باید اسم با مسمایی باشد که محتوای مطلب را نشان بدهد

توصیف برگه در سئو سایت

شامل تگ های H1,H2,…Hn می باشد که شامل توصیفاتی از مطلب می باشد.

لینک مطالب در سئو سایت 

ارتباط بین صفحات و لغات استفاده شده مساله مهمی است که برای موتورهای جستجوگر امتیاز بالایی دارد. برای ایجاد ارتباطات بهتر در سایت باید موارد زیر را رعایت کرد

آدرس(URL) در سئو سایت

آدرس ها باید با دقت انتخاب شوند به طوری که موتور جستجو از روی آدرس بتواند مطلب آن را بفهمد. استفاده از کلمات کلیدی در آدرس (به صورت انگلیسی) می تواند به این مساله کمک کند.

لینک های خروجی در سئو  سایت

لینک های خروجی (به سایت های معتبر) برای موتورهای جستجو بسیار مهم هستنأ، سعی کنید در مطلبی که می نویسید در صورتی که “اصطلاح” خاصی به کار می برید، آن را به یک مرجع(مثل ویکی پدیا و یا سایت اصلی آن اصطلاح) ارجاع دهید.

نقشه سایت در سئو  سایت sitemap

یکی از اصلی ترین موارد برای سئو سایت، نقشه سایت است. ساخت سایت م‍پ به ایندکس شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو کمک بسیار زیادی می کند.

کلمات کلیدی 

بدون شک استفاده مناسب از کلمات کلیدی، کار موتورهای جستجو را برای یافتن مطلب شما راحت می کند. در استفاده از کلمات کلیدی افراط نکنید زیرا موتورهای جستجو توسط هوش مصنوعی و الگوریتم های پیچیده این مساله را متوجه می شوند! راحت باشید و برای بازدید کنندگان مطلب بنویسید. سئو  سایت و بهینه سازی سایت اولین و بهترین راه تبلیغات اینترنتی محسوب می شود که گروه طراحی سایت آپادانا این موضوع را با جدید در طراحی سایت تمامی مشتریان خود دنیال و اجرایی می کند.

طراحی سایت با جوملا

طراحی سایت با جوملا

طراحی سایت با جوملا: جوملا joomla چیست؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم سیستم مدیریت محتوا یا CMS چیست؟ سیستم مدیریت محتوا که با نام CMS شناخته میشوند، مخفف Content Management System هستند، و در واقع نرم افزاری است که روی سرور قرار می گیرد و به کاربر اجازه مدیریت سایت بدون نیاز به برنامه نویسی های پیچیده را می دهد.

طراحی سایت با جوملا

طراحی سایت با جوملا

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای تحت وب است که مدیریت و انتشار آسان مطالب را امکان پذیر می سازد، امکانات گسترده ای دارد و با ابزار های خود امکان گسترش آسان نرم افزار را فراهم میکند. طراحی سایت با جوملا می تواند ساده و در عین حال حرفه ای باشد.
تاریخچه
جوملا در لغت به معنای “همه با هم” است و اولین نسخه جوملا که جوملا۱ نام داشت توسط برنامه نویسان مامبو که از تیم اصلی جدا شده بودند طراحی شد.نسخه های بعدی این نرم افزار جوملا ۱٫۵، ۱٫۶ ،۱٫۷ و ۲٫۵ میباشد.

کاربردهای جوملا

جوملا به دلیل قابلیت انعطاف و گسترش فوقالعاده خود قادر به ایجاد تمامی سامانه های تحت وب میباشد،در زیر به برخی از کاربرد های آن اشاره میکنیم:

 طراحی سایت خبری

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی دانلود سنتر

طراحی سایت آموزش مجازی

طراحی سایت گالری مجازی

و…

چه کسانی از جوملا استفاده میکنند؟
وب سایتهای مک دونالد، وب سایتهای مجموعه یونیسف، برخی اینترانتهای دولتی آلمان، مرکز اطلاعات سازمان ملل، تمامی مراکز صدا وسیمای ایران، وب سایت مرجع لینوکس و… از جمله استفاده کنندگان جوملا هستند.

پشتیبانی جوملا
به دلیل ویژگی کدباز جوملا، پشتیبانی از جوملا به صورت جهانی صورت می گیرد و تمام عیب و ایراد های گزارش شده توسط کاربران به سرعت توسط برنامه نویسانی از تمام نقاط جهان برطرف می شود.
با اینحال مرکز اصلی پشتیبانی جوملا Open Source Matters است.
امکانات جوملا
آخرین نسخه طبیعی  آن شامل امکانات پایه ای زیر است:
مدیریت مطالب
مدیریت رسانه ها(فایلها)
مدیریت وب لینک ها
مدیریت مجموعه های مطالب
مدیریت تبلیغات
تنطیم پیکربندی
مدیریت کاربران وسطح دسترسی
نظرسنجی

افتخارات
۲۰۰۵ بیش از ۲٫۵ میلیون بار دریافت در اولین سال انتشار
۲۰۰۵ بهترین پروژه ی لینوکسی/ متن باز جهان
۲۰۰۵ جایزه UK Individual Contribution to Open Source
۲۰۰۶ جایزه UK Individual Contribution to Open Source
۲۰۰۶ بهترین پروژه ی لینوکسی/ متن باز جهان
۲۰۰۶ بهترین سیستم مدیریت محتوای متن‌باز سال جهان
۲۰۰۷ بهترین سیستم مدیریت محتوای متن‌باز سال جهان
۲۰۰۸ کسب عنوان MVP توسط Johan Janssens
۲۰۰۹ کسب عنوان MVP توسط Louis Landry
۲۰۱۱ بهترین سیستم مدیریت محتوای متن‌باز سال جهان

web design

بهترین شرکت طراحی سایت ایران

webdesign company

webdesign company

بهترین شرکت طراحی سایت ایران عنوانی است که به مدد سالها تجربه در طراحی سایت و اعتماد مشتریان به دست آورده ایم.

گروه طراحی سایت و گرافیک آپادانا فعالیت‌ خود را از سال ۹۰ حوزه‌ی هنرهای دیجیتال، طراحی سایت و راهکار های تجارت الکترونیک آغاز نمود. رویکرد ما در بخش طراحی سایت آتنا همواره بر نوآوری بوده است، دوری از کلیشه ها، توجه ویژه به ایده های جدید و پشتیبانی و پیاده سازی این ایده های به ویژه در طراحی وب سایت و تبلیغات اینترنتی از اهداف مجموعه آپادانا بوده است. گروه طراحی سایت آتنا یکی از بخش های فعال شرکت آپادانا می باشد که تخصصا در حوزه ی طراحی سایت، طراحی گرافیک و تبلیغات اینترنتی فعالیت می نماید. همچنین شرکت آپادانا صاحب امتیاز کارت تخفیف اریکه (اولیه وب سایت ارائه دهنده باشگاه مشتریان وی آی پی) است که با بیش از ۳ هزار کاربر فعال، یکی از وب سایت‌های تخفیف وی آی پی وب محسوب می‌گردد. در حال حاضر گروه ما با داشتن مشتریانی به وسعت ۱۵۰ طراحی وب، بیش از ۱۰۰۰ طراحی گرافیکی و ۳۰ طراحی نرم افزار موبایل به خود می بالد و امیدوار است با همراهی مديران و متخصصین علوم فناوري اطلاعات و تمامی جوانانی که ایده های ناب دارند به آنچه به آن امید بسته دست یابد.

web design

web design

 

قدیمی ترین شرکت طراحی سایت

گروه طراحی سایت و گرافیک آپادانا با نزدیک به یک دهه تجربه در طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت آموزش مجازی و همچنین بهینه سازی سایت (SEO) آماده ارائه خدمات مرتبط با طراحی سایت ، بازاریابی اینترنتی، طراحی گرافیکی و … می باشد.