[one_third last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][imageframe lightbox=”yes” lightbox_image=”http://apaweb.ir/wp-content/uploads/2014/12/branding_mockups_psd_templates_014.jpg” style_type=”dropshadow” hover_type=”zoomin” bordercolor=”#ddaa5d” bordersize=”2px” borderradius=”5″ stylecolor=”” align=”center” link=”” linktarget=”_self” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ hide_on_mobile=”no” class=”” id=””] طراحی گرافیک[/imageframe][/one_third][two_third last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][title size=”2″ content_align=”left” style_type=”single dotted” sep_color=”#ddab5f” margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””]طراحی گرافیک و برندینگ[/title][fusion_text]

یکی از گام های مهم و بسیار تاثیر گذار در ایجاد ساختار منسجم یک وب سایت در طراحی سایت ، طراحی گرافیک سایت و نیز هماهنگی و همخوانی آنها با آیتم های برند تجاری شما می باشد. اینکه نماد، رنگ، لوگو، شعار یا چه پارامترهایی برای وب سایت و کسب و کار خود برگزینید تاثیری مهم از دید مشتریانتان خواهد داشت. این چشم نوازی تاثیری کمتر از طراحی داخلی یا ویترین کسب و کار شما نبوده و چه بسا مهم تر از آن نیز می باشد. اگر چرخی در دنیای اینترنت بزنید و یا از نظر کارشناسان اهل فن استفاده کنید، به دفعات نام هایی نظیر استراتژی برند و امثال آن را از آنها می شنوید. اما آیا به هویت گرافیکی برند نیز همان میزان پرداخته شده است؟ در چنین شرایطی که آشنایی کم و دانش پائین طراح های گرافیک در حوزه برند سازی و آشنا نبودن مدیران و مشاوران برندینگ با طراحی گرافیک و برند سازی، موجب عدم مشاهده آثار استراتژی مارکتینگ و برندینگ در آثار گرافیکی وب سایت ها شده است که منجر به واگرایی هویت گرافیکی برندها با استراتژی‌های برندها شده است.

[/fusion_text][title size=”2″ content_align=”left” style_type=”underline” sep_color=”#dda756″ margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””]

برند تنها یک نام و نشانه از شما نیست، بلکه روح و ایدئولوژی کسب و کار شماست…

[/title][fusion_text]رعایت اصول و قواعد برندینگ یکی از پایه های داشتن برند موفق می باشد. بکار بردن یک لوگو یا نشانه مناسب، می تواند با ایجاد شخصیت رقابتی برای شما، شرایط متفاوتی را رقم بزند. در نظر داشته باشید همانطور که امضای یک فرد بیانگر تمام خصوصیات فردی و اجتماعی یک فرد نیست، الزامی ندارد که لوگو یا برند یک کسب و کار، نشان گر تمام خصوصیات محصولات یا خدمات یک کسب و کار باشد. در واقع لوگو و برندینگ یکپارچه، نوعی امضای شما است که به منظرو ایجاد تمایز بین شما و رقبا بکار می رود. التزام به رعایت قواعد شناسه های اصلی یک برند، می تواند هارمونی مناسبی را بین تمام ابزارهای تبلیغاتی کسب و کار شما ایجاد کند.[/fusion_text][/two_third]